Slotenmaker Snel klantervaringen

Slotenmakers 272  recensies

Klantervaring met Slotenmaker Snel

0.5
D. 25-02-2024 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Factuur verkeerd

Factuur is verkeerd opgesteld en zij weigeren het aan te passen omdat dit "niet mogelijk" is??!! Daarnaast lichten ze je op waar je bij staat bedrag van €450 werd heel snel € 170 euro belachelijk bedrijf personeel ook niet professioneel meedere malen contact gehad met Arnie en die stuurt je van het kasje naar het muur.

Pluspunten

Niet!

Suggesties

Beter personeel aannemen die professioneel iemand te woord kan staan en die in oplossingen denkt ipv het probleem bij de klant neerlegd.

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
0.5
Sonja Doets 23-01-2024 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Oplichters!

Wat een oplichters zijn dit! Mijn vader (op leeftijd) was de sleutel kwijt geraakt en bang dat kwaadwillenden zouden binnenkomen. Snel was snel ter plaatse en ook snel weer klaar. 15 minuten welgeteld en mijn vader een rekening van 650 euro ex btw laten betalen! Hoe durven ze!!

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
7.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
1.0
Madelon 13-12-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Nooit meer contact met ons opgenomen

Reactie gehad op de mail, gereageerd en nooit meer reactie

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
1.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
1.0
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
1.0
Deel deze ervaring
0.5
A 02-12-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

Slechte zaak

Oplichters zijn jullie. Aan de telefoon wordt een bedrag genoemd van rond de €180,- Wanneer de monteur komt benoemd hij heel snel wat het bedrag zou moeten gaan worden en dit moet rond de €500,- worden. Aangezien ik buiten stond heb je niet echt een andere keuze. Toen de monteur wilde afrekenen werd het ineens een bedrag van €700,- Toen ik de monteur hierover aansprak kreeg ik een grote bek en zou hij het slot er wel weer uit halen. Er was absoluut niet met deze meneer te communiceren en voelde me er onveilig door in mijn eigen huis… Jullie maken misbruik van mensen in nood. En zijn totaal niet transparant in de prijzen naar de klant toe.

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
2.0
Harry 30-11-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Vriendelijk maar absurde prijzen!

Snel en vriendelijk geholpen. De prijzen zijn extreem; ruim 800 euro neer te tellen voor 45min werk en een cilinder vervangen. De website ziet er goed uit en de klant beoordelingen in eerste instantie ook, totdat je de commentaren leest. Vanwege de situatie, huis onbereikbaar, haken ze hier slim op in en leggen deze prijzen op.

Pluspunten

Vriendelijk

Klantvriendelijkheid
6.5
Informatieverstrekking
3.5
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
5.5
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
7.0
Kennis/Vakmanschap
6.0
Kwaliteit
6.5
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
2.0
Deel deze ervaring
0.5
Louisa R. 14-09-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Bedrog bij het vervangen van sloten

Mijn slot moest vervangen worden met spoed. De slotenmaker gaf aan dat het een zeer uniek slot was en daarom ongeveer 200 euro kostte. De totale kosten waren 200 euro voor het slot en 100 euro voor het werk. Dat vond ik prima. Toen ik de rekening van 640 euro kreeg, schrok ik. Als vrouw alleen in mijn appartement voelde ik me niet op mijn gemak om erover te spreken. Daarna heb ik mijn slot gegoogled en zag dat het een super basic slot is voor onder de 100€.

Pluspunten

-

Suggesties

-

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
2.0
Armen S 09-09-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Goede service, absurde prijzen

Vriendelijke, snelle en professionele service, maar veel te duur. Bijna €500 betaald voor een snelle kleine reparatie. Mee ingestemd uit urgentie omdat de voordeur niet open kon, maar daar maken ze misbruik van. Ze hebben me €254,- laten betalen voor een cilinderslot dat €30,- kost op internet. Bij nader inzien spijt dat ik ermee heb ingestemd.

Pluspunten

Snelle, professionele en vriendelijke service.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
2.0
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
9.5
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
7.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
2.0
Deel deze ervaring
0.5
Jan Stolze 24-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Via kennissen

Zeer onprofessioneel !!!

Ik heb een monteur voorgeschoteld gekregen die geen flauw benul had waar hij mee bezig was. Probeerde het inbusje in de hendel rechtsom draaiend los te krijgen. Toen dit niet lukte maar een hamer gebruikt om de inbussleutel wat meer grip te geven denk ik. Uiteindelijk de slijpstol gebruikt om de hendel te verwijderen, hierbij veel schade aan de deurkrukschid veroorzaakt, wat na communicatie met het bedrijf valt onder het kopje : Sloten worden altijd schadevrij geopend/vervangen, behalve in gevallen waar dit simpelweg niet mogelijk is. Er kan dan helaas lichte schade ontstaan. Dit wordt door de monteur in kwestie aangegeven, staat op uw factuur en kunt u terugvinden in de algemene voorwaarden op onze website. Dus met andere woorden u herstelt het zelf maar op eigen kosten. Zelfs de sluitplaat is niet vervangen, omdat hij niet de goede maat bij zich had. Maar wel €677 in rekening brengen die ik verplicht was te betalen. Ik vind het rond uit schandalig hoe ik ben behandeld en zeker hoe slecht werk er is geleverd voor zoveel geld!

Klantvriendelijkheid
1.5
Informatieverstrekking
2.0
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
4.0
Communicatie
1.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
 10
Ji-Min Seongmyeong 18-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Ik kon haast niet geloven dat er binnen 20 minuten een slotenmaker kon zijn om mijn slot te openen, maar hij was er toch echt binnen 20 minuten.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Stijn 17-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Met dank aan monteur Patrick is mijn meerpuntssluiting nu eindelijk goed gemonteerd. Ik kreeg het zelf niet voor elkaar.

Met dank aan monteur Patrick is mijn meerpuntssluiting nu eindelijk goed gemonteerd. Ik kreeg het zelf niet voor elkaar.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden