Slotenmakers aan huis klantervaringen

Slotenmakers 231  recensies

Klantervaring met Slotenmakers aan huis

 10
Michael 26-04-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Via kennissen

Wilde het snel geregeld hebben. Toppers

Alleen 5 minuten werk, 3 uur rekenen voorrijkosten, arbeids loon. Denk dat ik ook maar slotenmaker wordt

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
9.5
Prijs
9.5
Afspraken nakomen
6.0
Bereikbaarheid
9.5
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
7.5
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.5
Professionaliteit medewerkers
9.5
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Eva Müller 06-04-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Deskundig advies en passende oplossing

Mijn sleutel begon moeilijk te draaien in het slot, dus ik besloot een expert in te schakelen. De slotenmaker was erg behulpzaam, gaf me verschillende opties en zorgde ervoor dat ik het juiste hang- en sluitwerk kreeg voor mijn situatie. Ik ben tevreden met het resultaat!

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Erik 02-04-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Snelle service in het weekend

Op zondag laat, bij thuiskomst van een weekendje weg, mijn sleutel afgebroken in het slot. Dacht dat ik de nacht buiten moest doorbrengen, maar binnen een klein uurtje was er al een monteur op de stoep. Vriendelijke man, legde duidelijk uit wat hij ging doen. Redelijke prijs voor weekendtarief.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
AJ Teunisse 02-04-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Spoed 's ochtends vroeg

’s Ochtends in alle haast de deur achter me dichtgetrokken en pas toen besefte ik dat mijn sleutels nog binnen lagen. Gelukkig had ik mijn telefoon bij me en kon ik direct bellen. De telefoniste was vriendelijk en legde rustig uit wat de kosten waren en hoe de monteur te werk zou gaan. Binnen no-time stond hij voor de deur en kon hij me zonder schade weer naar binnen laten. Zo heb ik mijn afspraken in de ochtend ook nog kunnen halen, dus bedankt toppers.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Daan Verhoeven 01-04-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Betrouwbare vakman / monteur

Geen snelle verkooppraatjes, maar gewoon een eerlijke service. Monteur gaf me alle opties en liet de keuze aan mij. Super tevreden met de oplossing en de manier van werken.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Sarrahh 23-03-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

no hidden fees & clear communication

what I appreciated most was the clear explanation of the costs before any work was done. the locksmith took time to assess my lcok and provided 2 solutions. no pressure, just good service.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
L Jansen 22-03-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Zondagavond en toch snel geholpen

Stond op zondagavond voor een dichte deur en vreesde uren buiten te moeten wachten. Meerdere bedrijven gebeld en hier kon er direct een monteur langskomen, die eerst de situatie bekeek en pas na mijn goedkeuring begon met werken. Binnen een halfuur stond ik weer binnen

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
0.5
Brenda 18-03-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

bizar slecht

Je wordt belazerd waar je bij staat. Achter deur ging niet meer open, driepunts slot waarvan de bovenste haak afgebroken was. Telefonisch kon ik snel terecht en dezelfde middag kwam er iemand langs. Hij gaf aan dat hij kon gaan flipperen om de deur open te krijgen en dan kon hij pas zien welk slot het was. Dit zou dan in totaal 290euro incl btw gaan kosten (voorrijkosten + flipperen). Ik gaf aan dat het te duur was en het hierbij wou laten dan betaal ik de voorrijkosten wel van 35 euro en dan kijk ik verder wel hoe op te lossen. Hij zegt we komen niet alleen om te kijken dat is telefonisch doorgegeven (is niet het geval geweest maar hij zei dat ik dan niet goed had geluisterd). Dus had twee opties of die 290 euro betalen voor het flipperen (wat inhoud dat hij dus met een hard plastic vierkantje langs de deuropening gaat wat 1 minuut werk is) of hij ging zonder ook maar iets te doen weg en dat koste me 140 euro. Bizar hoe een bedrijf als dit mensen zo in de maling kunnen nemen met hun prijzen!!

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
1.0
Everts 21-02-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

slecht

Slot in achterdeur geblokkeerd. Deur open gemaakt , slot gedemonteerd en gerepareerd en weer gemonteerd. Al me al 45 minuten bezig gweest. Kreeg een rekening gepresenteerd van € 533,- Schandalig oplichtingspraktijken. Ik heb het gemeld en laat het er niet bij zitten.De monteur was heel laconiek en vond het nomaal. Het slot is achteraf ook nog niet goed gerepareerd

Pluspunten

geen

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
1.0
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
1.0
Deel deze ervaring
1.5
Salomé ten Holte 10-02-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

I.p.v. beloofde 20 minuten bijna 2 uur gewacht, en daarna heel veel geld betaald voor 3 minuten werk

Op 9 februari hadden wij de voordeur van ons appartement dichtgetrokken maar waren onze sleutel vergeten mee te nemen, dus we konden geen kant op. Om 14.30 uur de telefooncentrale van Slotenmakers aan huis gebeld: binnen 30 minuten zou er iemand op de stoep staan en voorrijkosten zouden 35 euro zijn. Dat klonk prima dus wij gingen wachten. Na 50 minuten werden we pas gebeld door de betreffende monteur, dat hij er 'over 15 tot 20 minuutjes zou zijn'. Dit werd nog eens driekwartier. In totaal hebben we tot 16.15 gewacht voor de monteur er was... De voorrij kosten bleken 35 euro EX btw, en hier kwam oorspronkelijk nog een weekendtoeslag boven op en "spoed" voorrijkosten. Hier waren ze dus absoluut niet transparant over vanuit te telefooncentrale. Dit had in totaal al rond de 150 euro gekost. Hij gaf aan ons een plezier te doen en 'slechts 260 euro' totaal te vragen (ipv rond de 400 euro....). Nu had de monteur ons 'gematst'door de spoed kosten eraf te halen (aangezien hij veel te laat was), en nadat ik aangaf dat wij ook niet op de hoogste waren gesteld van de weekendtoeslag bedrag haalde hij dit er ook vanaf. Zo bleef er nog een totaal bedrag van 200 euro over wat direct overgemaakt moest worden.... Het enige wat moest gebeuren was een heel simpel oud slot (jaren 50 woning) open maken met een kartonnetje. Dit koste 3 minuten werk. Echt enorm jammer geld, en oplichterij als je het mij vraagt. Mensen in een stress situatie naaien, puur omdat ze in crisis zitten. Heel makkelijk en ordinair...

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
2.0
Bereikbaarheid
3.0
Communicatie
2.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
3.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
1.5
Deel deze ervaring
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden