Slotenmakers aan huis klantervaringen

Slotenmakers 193  recensies

Klantervaring met Slotenmakers aan huis

0.5
Schoenmaker 16-01-2024 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

OPLICHTERS!!!!

Ruim €600,00 moeten betalen voor nog geen half uurtje werk

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
1.0
Iram Nawaz 30-11-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Super expensive and work is not quality. Door has same issue and we are locked out. Complained next day after job was done. But they don't bother sending anyone till date. So unhappy. Money rip off. Shouldn't use them at all

Klantvriendelijkheid
1.5
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
1.5
Communicatie
1.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
1.0
Kwaliteit
1.5
Professionaliteit medewerkers
1.0
Totale klantervaring
1.0
Deel deze ervaring
0.5
Remco 24-11-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Zeer onprofessioneel

Ik heb mijzelf om 0820 buitengesloten en direct Slotenmaker Soest gebeld. Ze gaven aan er binnen 30-45 minuten te zijn en dat de kosten voor een basis service 90-120 EUR zou betreffen. Ik wist dat de deur niet op slot zat en dat het enkel een kaart door de opening halen zou zijn. Nadat ze er na 60 minuten nog niet waren heb ik weer gebeld. De monteur zou mij direct terugbellen om aan te geven hoelang het nog zou duren. Dit heeft zich 4 keer herhaald - ik steeds na 20-30 minuten weer bellen, monteur zou nu ECHT contact met mij opnemen. Dit is steeds niet gebeurd. Uiteindelijk om 1040 iemand voorgereden. Inderdaad was deze jongeman nog geen 2 seconde bezig. Nota (309 EUR) 300% van hetgeen telefonisch gecommuniceerd en wachttijd 400% van hetgeen telefonisch geconnuniceerd, met ondanks meerdere toezeggingen NUL terugkoppeling. Ga AUB niet met deze partij in zee.

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
1.0
Harmen Lamers 08-11-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Oplichters !!!

Er is een starttarief van één uur. Prima dat snap ik. De reparatie heeft ook één uur geduurd. Daarnaast gaan ze ook nog alle werkzaamheden doorbelasten en onderdelen zijn mega duur. Door de vlotte babbel hebben mijn moeder van 82 jaar €847,- laten pinnen. Een factuur komt pas na herhaaldelijk bellen. Op e-mail wordt niet gereageerd.

Pluspunten

Geen

Suggesties

Neem een ander

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
1.0
Communicatie
1.0
Snelheid/Levertijd
3.0
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
3.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
1.0
Deel deze ervaring
1.5
Visser 02-11-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Niet transparant, wel extra duur

Hele slechte ervaring met deze partij. Bij het bellen wordt mij verteld dat de monteur er in een half uur is, “al kan dat uitlopen naar drie kwartier, maximaal een uur”. Wat dat nu voor tijdsindicatie is.. uiteindelijk komt hij na een uur en een kwartier. Vervolgens wordt de beloofde 90-120 euro (waaronder de 35 voorrijkosten) veranderd naar 190, met daarna de voorrijkosten er nog bovenop. En wat heeft -ie gedaan? In 1 minuut, met een stickervelletje de deur van de klink gehaald. Er werd mij nadrukkelijk beloofd dat schadevrij openen, zo mogelijk, maximaal 120 zou kosten (incl. voorrijkosten!!) Dat klopt dus niet. Het scheelt 100 euro en het werk dat ze eraan hebben duurt dus een minuut. Dus… mocht je jezelf hebben buitengesloten zonder dat de deur op slot is gedraaid: loop naar de winkel, koop een stickervel, doe er gelijk een pizza bij en een kwartje bier, maak je deur open en bespaar een uur tijd en ruim 200 euro. Ohja, ze opereren onder drie verschillende namen. Je weet dus nooit met wie je te maken hebt.

Klantvriendelijkheid
6.0
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
1.5
Kennis/Vakmanschap
6.0
Kwaliteit
6.0
Professionaliteit medewerkers
6.0
Totale klantervaring
1.5
Deel deze ervaring
0.5
Doreen 19-09-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Geen vakmanschap

Een maand geleden dit bedrijf ingeschakeld nadat ik mezelf had buitengesloten. Ter plekke bijna 700€ moeten betalen voor een slot die er uiteindelijk niet goed in is gezet. Nogmaals contact hierover opgenomen. Zij zouden opnieuw een monteur hiervoor sturen, maar tot op de dag van vandaag nog niemand gezien. Ik raad ze sterk af!

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
2.0
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
1.0
Carla Nienhuis 06-09-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Opgelicht!

Op 5 september had ik mijzelf buitengesloten op het adres van een klant. Ik heb contact met jullie opgenomen en jullie hebben aangegeven dat er binnen 30 a 45 minuten een monteur mijn kant op zou komen. Dit duurde uiteindelijk anderhalf uur, maar ik was allang blij dat er iemand was. Ik heb tijdens het telefonisch contact gevraagd wat de kosten waren. Jullie gaven aan 35 euro voor de voorrijdkosten en de rest hing af van de werkzaamheden. Bij de komst van de monteur heb ik hem ook naar de kosten gevraagd. Hij gaf aan 35 euro voorrijdkosten en 135 voor het uitboren van het slot. Hierna moest er eerst gekeken worden naar welke cilinder er zou passen. De monteur was nog geen 30 minuten bezig. Na afloop werd mijn emailadres gevraagd voor de factuur. Het emailadres dat ik heb opgegeven was zakelijk en kan ik alleen thuis op de pc raadplegen. De factuur is niet met mij doorgenomen, er is alleen een totaalbedrag op een telefoonscherm getoond en een pinautomaat neergelegd. Ook de voorwaarden zijn mij niet verstrekt. Door alle hectiek en spanning en de snelheid waarmee alles ging, heb ik direct betaald. Toen ik echter thuis kwam en de factuur zag, vielen mij twee dingen op. Ten eerste was deze factuur helemaal niet van jullie, maar van een derde. Namelijk EVO vastgoedonderhoud. Er is vooraf niet met mij overlegd dat er een derde partij zou komen. Daarnaast was het bedrag extreem hoog, 907 euro! Zowel de politie als andere slotenmakers en websites geven bedragen op die nog geen fractie zijn van het bedrag dat ik heb moeten betalen. De maximale kosten hadden niet meer dan 350 euro mogen zijn. Ik kan dus de conclusie trekken dat ik ben opgelicht. Op klachtensites, zoals KlachtenKompas staan vele klachten van mensen die dezelfde ervaringen hebben met EVO Vastgoedonderhoud. De monteurs van EVO maken gebruik van de paniek die er bij de klant is en laten hen direct betalen. EVO Vastgoedonderhoud is niet te bereiken. Jullie hebben echter de opdracht aangenomen en daarom stel ik jullie aansprakelijk. Ik ontvang dan ook graag een compensatie van minimaal 650 euro. Daarnaast zou het jullie sieren als jullie breken met malafide bedrijven zoals EVO Vastgoedonderhoud.

Pluspunten

Geen

Suggesties

Minimaal 650 euro terugstorten, markconforme prijzen hanteren en breken met malafide bedrijven zoals EVO.

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
1.0
Communicatie
1.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
1.0
Kwaliteit
1.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
Totale klantervaring
1.0
Deel deze ervaring
9.5
Berend de Vos 18-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Ik was onder de indruk van hoe snel mijn nieuwe sloten geleverd werden en ze konden ook meteen geïnstalleerd worden door de monteur.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.5
Prijs
9.5
Afspraken nakomen
8.5
Bereikbaarheid
9.5
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.5
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
9.0
Saskia Bras 17-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Het contact

Het contact met de slotenmaker was geweldig. Ze stuurden meteen een offerte en een slotenmaker op om mijn buitensluiting te verhelpen.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
0.5
Remco 15-08-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Geen prijzen kunnen noemen aan de telefoon. Als ze er eenmaal zijn kunnen ze dat meer ben je altijd al voorrij kosten kwijt. Prijzen worden altijd ex btw genoemd dus je krijgt nog een 21% verrassing op de prijs van 300 euro voor 10 minuten werk.

Geen prijzen kunnen noemen aan de telefoon. Als ze er eenmaal zijn kunnen ze dat meer ben je altijd al voorrij kosten kwijt. Prijzen worden altijd ex btw genoemd dus je krijgt nog een 21% verrassing op de prijs van 300 euro voor 10 minuten werk. Puur misbruik van mensen die buitengesloten staan en geen kant opkunnen.

Pluspunten

De mederwerker zelf was netjes en vakkundig.

Klantvriendelijkheid
5.5
Informatieverstrekking
0.5
Prijs
0.5
Afspraken nakomen
0.5
Bereikbaarheid
0.5
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
0.5
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
9.5
Totale klantervaring
0.5
Deel deze ervaring
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden