10
Leo & Helmi
04-12-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Zeer tevreden
Van verkoop t/m levering alles perfect.
Pluspunten
Gemoedelijk, goede communicatie.
Plezierig winkelen.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
4.0
F. Rooijackers
12-02-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
Afspraken niet nakomen.
Speciaal een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek voor een bank met loungegedeelte omdat ik als rolstoeler een aangepaste hoogte nodig heb. Alles was mogelijk en de verkoopmedewerkster ging na welke banken op hoogte gemaakt konden worden. Na een keuze gemaakt te hebben, mat zij precies op op welke hoogte de bankpoten uit moesten komen, zodat ik er vanuit de rolstoel op zou kunnen schuiven.
Bij levering bleken de poten vd bank veel te laag te zijn . Dus contact opgenomen met Poels en aangegeven dat de poten mogelijk 10 cm hoger moesten zijn. Dat was mogelijk, maar die poten moest ik wel zelf betalen. Omdat ik speciaal naar Poels was gegaan om de juiste hoogte aan te laten meten, werd ik daarna teruggebeld met de mededeling dat ik die nieuwe poten niet hoefde te betalen. De nieuwe poten bleken echter enkele cm te hoog te zijn, waardoor ik nog niet op de bank kon komen. Weer contact opgenomen, waarbij mij toegezegd werd dar ik binnen een week terug gebeld zou worden nadat was nagegaan wat de mogelijkheden waren, Helaas, niet teruggebeld, dus weer zelf gebeld. Ook toen weer de toezegging dat ik teruggebeld zou worden. Maar ook deze keer niets meer gehoord. Dus weer zelf contact opgenomen, weer een toezegging om teruggebeld te worden, maar..... Nadat ik weer zelf had gebeld en vriendelijk maar wel duidelijk had gemaakt dat ik allesbehalve te spreken was over de service van Poels, werd ik uiteindelijk door de manager gebeld. Hij vroeg mj hem tot vrijdag de tijd te geven om na te gaan wat de mogelijkheden waren. Dat is nu 1,5 week geleden. Niets meer gehoord. Weer zelf gebeld en naar de manager gevraagd. Er zou een briefje op zijn bureau gelegd zou worden met het verzoek contact met mij op te nemen. Helaas, opnieuw geen reactie.
Al met al zit ik nu met een bank van € 3200,00 waar niet alleen ik niet op kan zitten, maar die ook voor het bezoek te hoog is.
Ik vind dit een bijzonder slechte service van Poels. Ik had beter naar Ikea kunnen gaan, dan was ik heel wat voordeliger uit geweest.
Suggesties
Afspraken nakomen. En als het niet mogelijk is om iets op maat aan te passen, dat dan ook zeggen.
Informatieverstrekking
6.0
Professionaliteit medewerkers
4.0