Onlinetuinhout.nl Lelystad klantervaringen

Tuinartikelen 2026  recensies

Klantervaring met Onlinetuinhout.nl, Lelystad

 10
Pascal 26-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Snel en goed geleverd

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
6.0
M. Zuiker 20-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Levering matig

Alles was oké tot het afleveren. Geen telefoontje gekregen (is wel gebruikelijk) en op verkeerde plek neergelegd. Helaas waren er ook twee planken met scheuren. Erg jammer dat het zo ging!

Suggesties

Bel de klanten altijd voor levering, zodat het netjesgekeverd gaat worden. Lever geen beschadigde planken.

Klantvriendelijkheid
7.5
Informatieverstrekking
7.5
Prijs
6.5
Afspraken nakomen
3.5
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
6.0
Snelheid/Levertijd
4.5
Kennis/Vakmanschap
5.0
Kwaliteit
6.0
Professionaliteit medewerkers
6.0
Totale klantervaring
6.0
Deel deze ervaring
8.5
W. Lagendijk 20-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Mooi materiaal eerlijke prijs

Suggesties

Aluminium u profiel ter vervanging schutting koplatten is een aanrader

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
9.5
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
8.5
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
8.5
Deel deze ervaring
2.0
Rob Spek 13-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Afspraken worden niet nagekomen

Bij bestelling is aangegeven voor gewenste leverdatum was helaas niet mogelijk zou in de week geleverd worden echter chauffeur was ziek zou snel geleverd worden echter blijkt dit dus niet het geval blijkbaar is het niet mogelijk om dan de bestelling voorrang te geven daar er 2 weken vrij voor zijn opgenomen.

Suggesties

Betere communicatie onderling. En beoordelings mail komt te vroeg daar ik de bestelling nog niet heb ontvangen

Klantvriendelijkheid
5.0
Informatieverstrekking
3.0
Prijs
8.5
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
3.0
Communicatie
3.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
5.0
Kwaliteit
5.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
Totale klantervaring
2.0
Deel deze ervaring
 10
Wilma 12-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Denken mee met oplossingen!

Snelle levering, denken mee.

Pluspunten

Had 2 kleuren palen besteld, belden netjes op of dat de bedoeling was. Dat was niet de bedoeling, dus erg blij dat ze gebeld hebben.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Gert Schilperoort 04-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Prima service snelle levertijd

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
6.0
Esmeralda Waars 03-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Communucatie verliep prettig,alleen 1 onderdeel bleek niet buj de bestelling te zitten dus dit moest nageleverd worden en bij inelkaar zetten van kast bleek de rechter deur een grote scheur te hebben en moest deze dus ook opnieuw nagelevrn

Klantvriendelijkheid
8.5
Informatieverstrekking
7.5
Prijs
6.0
Afspraken nakomen
7.5
Bereikbaarheid
7.5
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
7.5
Kennis/Vakmanschap
7.5
Kwaliteit
6.0
Professionaliteit medewerkers
7.5
Totale klantervaring
6.0
Deel deze ervaring
 10
Marianne 03-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Zeer tevreden

Niels de chauffeur kwam netjes op tijd. Hij was erg vriendelijk.

Pluspunten

Niels dacht na Waar de bestelling het beste neergelegd kon worden! Het kon of mocht helaas zelf niet de gehele bestelling in de tuin leggen. Begrijpelijk.

Suggesties

Nvt

Klantvriendelijkheid
1.0
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
9.5
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
 10
Albert de WIT 02-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Super bedrijf

Zeer snel geverd en erg vriendelijke chauffeurs

Pluspunten

Prachtig materiaal is er geleverd, een aanrader.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
9.5
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
3.0
Asim 01-04-2026 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Teleurstellend en geen begrip

Afgelopen maandag heb ik een fietsberging gekocht. 2 dagen geleden heb ik gebeld over de levering en 30 maart kreeg ik bericht over de levering. Ze zouden 1 april leveren en de exacte tijdsindicatie konden ze niet delen. Wel gaven ze aan dat het gebruikelijk is dat ze van tevoren bellen wanneer ze komen bezorgen. Echter, vandaag rond 7 uur bellen ze aan. Zonder vooraf gebeld te hebben. Op dat moment was ik niet in de gelegenheid. Dus heeft de bezorgen bij een parkeerterein ongeveer 15 meter van mijn huis achtergelaten. Het is hier goed aan te geven dat het gaat om een zware pallet. Het is ook goed om aan te geven dat ik voor de levering €85 heb betaald. Daarnaast had ik de verwachting dat ik gebeld zou worden. Dit alles bij elkaar had ik op z'n minst verwacht een kleine compensatie te krijgen. Ik had zelf 50% korting gevraagd op de leverkosten. Maar de klantenservicemedewerker had eigen redenen en argumenten om het niet als redelijk te zien en kwam zelf niet met een tegenvoorstel. Ik ervaar dit als klantonvriendelijk en als het niet hebben van het vermogen om mee te denken. Wat ik persoonlijk ook heel kwalijk vind, is dat hij mijn woorden verdraait en redenen als brandstofkosten die hoog zijn opgelopen aankaart.

Pluspunten

Goed ingepakt product.

Suggesties

Neem een klantenservistraining. De meneer achter de telefoon had duidelijk geen ervaring met het oplossen van klantproblemen. Hij kwam onbekwaam over.

Klantvriendelijkheid
2.0
Informatieverstrekking
1.5
Prijs
8.5
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
2.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
1.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
3.0
Deel deze ervaring
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden