10
Pascal
26-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Snel en goed geleverd
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
6.0
M. Zuiker
20-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Levering matig
Alles was oké tot het afleveren. Geen telefoontje gekregen (is wel gebruikelijk) en op verkeerde plek neergelegd. Helaas waren er ook twee planken met scheuren. Erg jammer dat het zo ging!
Suggesties
Bel de klanten altijd voor levering, zodat het netjesgekeverd gaat worden. Lever geen beschadigde planken.
Informatieverstrekking
7.5
Professionaliteit medewerkers
6.0
8.5
W. Lagendijk
20-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Mooi materiaal eerlijke prijs
Suggesties
Aluminium u profiel ter vervanging schutting koplatten is een aanrader
Informatieverstrekking
9.5
Professionaliteit medewerkers
8.5
2.0
Rob Spek
13-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Afspraken worden niet nagekomen
Bij bestelling is aangegeven voor gewenste leverdatum was helaas niet mogelijk zou in de week geleverd worden echter chauffeur was ziek zou snel geleverd worden echter blijkt dit dus niet het geval blijkbaar is het niet mogelijk om dan de bestelling voorrang te geven daar er 2 weken vrij voor zijn opgenomen.
Suggesties
Betere communicatie onderling.
En beoordelings mail komt te vroeg daar ik de bestelling nog niet heb ontvangen
Informatieverstrekking
3.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
10
Wilma
12-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Denken mee met oplossingen!
Snelle levering, denken mee.
Pluspunten
Had 2 kleuren palen besteld, belden netjes op of dat de bedoeling was. Dat was niet de bedoeling, dus erg blij dat ze gebeld hebben.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
10
Gert Schilperoort
04-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Prima service snelle levertijd
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
6.0
Esmeralda Waars
03-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Communucatie verliep prettig,alleen 1 onderdeel bleek niet buj de bestelling te zitten dus dit moest nageleverd worden en bij inelkaar zetten van kast bleek de rechter deur een grote scheur te hebben en moest deze dus ook opnieuw nagelevrn
Informatieverstrekking
7.5
Professionaliteit medewerkers
7.5
10
Marianne
03-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Zeer tevreden
Niels de chauffeur kwam netjes op tijd. Hij was erg vriendelijk.
Pluspunten
Niels dacht na Waar de bestelling het beste neergelegd kon worden! Het kon of mocht helaas zelf niet de gehele bestelling in de tuin leggen. Begrijpelijk.
Suggesties
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
10
Albert de WIT
02-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Super bedrijf
Zeer snel geverd en erg vriendelijke chauffeurs
Pluspunten
Prachtig materiaal is er geleverd, een aanrader.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
9.5
3.0
Asim
01-04-2026
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Teleurstellend en geen begrip
Afgelopen maandag heb ik een fietsberging gekocht. 2 dagen geleden heb ik gebeld over de levering en 30 maart kreeg ik bericht over de levering. Ze zouden 1 april leveren en de exacte tijdsindicatie konden ze niet delen. Wel gaven ze aan dat het gebruikelijk is dat ze van tevoren bellen wanneer ze komen bezorgen. Echter, vandaag rond 7 uur bellen ze aan. Zonder vooraf gebeld te hebben. Op dat moment was ik niet in de gelegenheid. Dus heeft de bezorgen bij een parkeerterein ongeveer 15 meter van mijn huis achtergelaten. Het is hier goed aan te geven dat het gaat om een zware pallet. Het is ook goed om aan te geven dat ik voor de levering €85 heb betaald. Daarnaast had ik de verwachting dat ik gebeld zou worden. Dit alles bij elkaar had ik op z'n minst verwacht een kleine compensatie te krijgen. Ik had zelf 50% korting gevraagd op de leverkosten. Maar de klantenservicemedewerker had eigen redenen en argumenten om het niet als redelijk te zien en kwam zelf niet met een tegenvoorstel. Ik ervaar dit als klantonvriendelijk en als het niet hebben van het vermogen om mee te denken.
Wat ik persoonlijk ook heel kwalijk vind, is dat hij mijn woorden verdraait en redenen als brandstofkosten die hoog zijn opgelopen aankaart.
Pluspunten
Suggesties
Neem een klantenservistraining. De meneer achter de telefoon had duidelijk geen ervaring met het oplossen van klantproblemen. Hij kwam onbekwaam over.
Informatieverstrekking
1.5
Professionaliteit medewerkers
3.0