De klant kent ons van: Internet
Dure lamp gekocht, geen service bij gebrek
Hebben dure design lamp gekocht. Na anderhalf, twee jaar doet de aan/uit knop het niet meer. Eindeloos verhaal van de bedrijfsleidster dat de importeur deze uit China in bulk importeert en niet in losse onderdelen voorziet. Zou complete lamp terug moeten brengen en dan wel de kosten als het geen garantie zou zijn moeten betalen. Echt super pissig: de afgelopen jaren voor over de duizend euro aan lampenkappen, meubeltjes en lampen bij ze gekocht.......dan ben je dus meer dan welkom. Ik gaf na het hele relaas aan dat ik ook een honderd jaar oude schemerlamp van mijn oma heb, waarvan de knop nog steeds werkt. Toen nogmaals het helaas importeur relaas.... Boos de deur uitgelopen en gezegd hier nooit meer iets te kopen en dat ik naar de lampenwinkel 50 meter verderop ging. Het boeide ze niet, terwijl ik wegliep, vroeg ze andere klant alweer "kan ik u helpen" Onbeholpen dus bij de buren de keuze uit twee prachtige drukknoppen voor resp. 2.95 en 4.95. Kom hier nooit en nooit meer! Dure spullen en nul service dus.
Pluspunten
Mooie en leuke spullen, maar duidelijk alleen voor prachtige prijzen en nul service.
Suggesties
Ook al gaat het om een onbenullig aan/uit knopje: los het op voor de klant of zeg dat je dat niet wil of kan, maar geen verschuilen achter "dat de importeur zo lastig is"