1.0
Mariet
10-04-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
Slechte klachtenprocedure
Hotel Egger Stüberl in Schechen was voor mij en een aantal andere passagiers ver beneden de maat. Het zeer oude hotel heeft aan de overkant van de straat een nieuwer pand met keurige ruime kamers én een lift. Er waren niet genoeg kamers voor de hele groep in dat nieuwe pand dus werd er door de chauffeuse besloten dat een deel van de gasten in het nieuwe pand en het andere deel van de gasten in het oude pand ondergebracht werden. De kamers in het oude gebouw zijn ver onder de maat. Bedden die bijna aan de grond staan, gordijnen die niet fatsoenlijk sluiten, warm water uit de douche én kraan functioneerde niet, een piepklein scheerspiegeltje kon niet bewogen worden en hing zo hoog dat je minstens twee meter lang zou moeten zijn om er in te kunnen kijken. Bedrading van lampjes hingen los. Er is geen lift in dat gebouw maar een stenen wenteltrap die extreem glad is en alleen een beetje verlicht wordt als je van beneden naar boven loopt. Andersom moet je in het donker met je koffer en tas(sen) in de hand. Er is ’s avonds en in de ochtend geen personeel om je te helpen. Daarnaast is in het hotel niets aan inlichting over eventuele calamiteiten o.a. brand! Iedereen van de negenentwintig passagiers waren op leeftijd en aan de buitenkant is niet te zien of iemand wel of niet zo’n afschuwelijke gevaarlijke trap kan lopen. Het oude hotel was absoluut een downgrade en ronduit gevaarlijk om te verblijven! Iedereen die in het oude pand zat heeft zijn of haar beklag gedaan bij de chauffeuse. De ene helft van de groep in het deugdelijke pand onderbrengen, conform de reisbeschrijving en de andere helft in het oude pand zetten! Van der Biesen maakt onderscheid in de groep en neemt een klacht hierover niet serieus. Dat wij allemaal gasten zijn en evenveel (de single kamers hebben nog meer) betaald hebben wordt op geen enkele manier rekening mee gehouden! Een zeer “goedkoop” antwoord van een medewerker van kantoor van der Biesen was de reactie op mijn klacht!
Pluspunten
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
3.5
Guus Dorfel
10-01-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Uit de regio
Heel slechte ervaring
Blijf erbij slecht
Pluspunten
Informatieverstrekking
5.0
Professionaliteit medewerkers
4.0
10
José Quaedvlieg
30-05-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Stedentrip naar Wenen in een woord geweldig
Stedentrip naar Wenen met een geweldig ervaren chauffeur n.l. Paul Smeets. Hij wist heel veel te vertellen tijdens onze reis naar Wenen en ook over Wenen zelf. Een man met een leuke humor die deze reis een gouden randje gegeven heeft. Gewoon top
Pluspunten
Er zijn alleen maar pluspunten
De chauffeur was geweldig en ook onze medereizigers hebben deze reis tot een belevenis gemaakt
Suggesties
Alles was gewoon uitstekend verzorgd.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
5.5
Kisters
15-06-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Uit de regio
Zeer vuile en niet op orde zijnde bus van Kupers
Net terug van een riviercruise van Passau naar Budapest.
Niet aan te bevelen!
Zeer weinig tijd tijdens de excursies omdat er teveel rekening gehouden werd met de lunch aan boord.
Halfpension zou fijner zijn.
Maar wat een vieze bus!!!!
Zo vuil nog nooit meegemaakt.
De airco functioneerde niet goed.
De hele terugreis naast een gloeiend hete verwarming gezeten!!!
De reisleider begreep er ook niks van.
Ik ga in juli met van der Biesen naar Praag.
Houd mijn hart vast.
Hopelijk een schone bus die in een goede staat verkeert.
Informatieverstrekking
6.5
Professionaliteit medewerkers
6.0