2.0
Frank van Oirschot
18-04-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Verzetten afspraken en geven jou de schuld.
na eerste bezoek maak je nieuwe afspraak alleen tegen de tijd dat de nieuwe afspraak er aan komt krijg je een brief dat je niet bent op komen dagen op een afspraak. De originele afspraak blijkt te zijn verwijderd en je kan dan pas weer na 2 maanden terecht. Ze maken zelf een fout, proberen het in jouw schoenen te schuiven en er kan nog geen excuus vanaf. Het zou me niets verbazen als ze de afspraak in rekening gaan brengen. Ik wacht het af.
Suggesties
Als je iemand vals beschuldigd verschuil je dan niet achter feiten die patiënten niet aan gaan! (overlijden oogarts) maar excuseer jezelf en doe er alles aan om de patiënt tegemoet te komen.
Informatieverstrekking
2.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
5.0
m. de putter
10-03-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
je wordt niet gezien als menselijke patient op de operatiekamer
Het enige dat ik als patient te horn heb gekregen:
-ga maar liggen met hooft in kuiltje
-kijk naar het lichtje
- ga maar in de rolsoel zitten
toen ik de ok al hal uit was:
-goed gegaan
het personeel had het onderling voortdurend over een collega die pas, onder vreemde omstandigheden was overleden.
Begrijpelijk dat personeel ontdaan was maar...... ik lig daar als onzekere en angstige patient.......
Suggesties
beschouw de patient die in de operatie kamer komt als een mens met een probleem ipv een auto waarvan een onderdeeltje hapert.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
5.0
1.0
miranda nagtzaam
31-03-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
opgelicht
ga voor orthoptist. na de meting wordt mij verteld dat de medewerker geen orthoptist is en verwijst mij naar amphia. krijg wel de rekening 112 euro.
Suggesties
ga direct naar amphia. of vraag op voorhand watde functie is van de behandelaar. kan net zo goed de telefoniste zijn die naar je ogen kijkt.maar wel vol de rekening aan je presenteerd
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
1.0
1.0
Freijee
02-03-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Via kennissen
slechte kwaliteit
“Ik heb jarenlang harde lenzen gekocht bij Stolmed. Nu heb ik in aug 2022 nieuwe lenzen gekocht. Deze bleken niet goed te zijn, ik zag er niets door en de kleur klopte ook niet. Na 2 weken heb ik ze teruggebracht. Nu maart 2023 heb ik geen lenzen én ben ik mijn geld kwijt. Ik ben maanden aan het lijntje gehouden. Ik heb schriftelijke toezegging gekregen dat ik mijn geld terug krijg. Zojuist kreeg ik, na 100 telefoontjes gepleegd te hebben, te horen dat ik naar mijn lenzen én geld kan fluiten. Ik ben dus opgelicht voor een hoop geld.”
Pluspunten
Informatieverstrekking
1.5
Professionaliteit medewerkers
0.5