Ridder Letselschade Zeewolde klantervaringen

Advocatenkantoren 129  recensies

Klantervaring met Ridder Letselschade, Zeewolde

 10
Elke van Liempt 19-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Zeer tevreden

Pluspunten

Professioneel, zeer vriendelijk

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
9.0
Ritchi 12-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Heel tevreden

Heel tevreden

Pluspunten

Betrokken

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
9.0
Mw. J. K-P. 05-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

.

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
8.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
7.0
De heer C. E. 20-03-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

.

Mocht het zo zijn dat ik weer juridische bijstand nodig heb, zou ik zeker Ridder Letselschade vragen mij bij te staan.

Pluspunten

Geen gedoe, vlot personeel, in mijn situatie past hen aanpak uitstekend.

Suggesties

Ga over op gekleurde vellen, neem mijn dossiertje, toch had ik alles door elkaar, telkens nazien of de volgorde oké was. Of een stempeltje op de hoek in kleur zou ook nog kunnen.

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
7.0
Afspraken nakomen
6.0
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
6.0
Snelheid/Levertijd
6.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
7.0
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Dit was een heel bijzondere zaak, waarin door twee advocatenkantoren tevergeefs is geprobeerd een eindregeling te bereiken. Het gaat over twee aanrijdingen waarvan de eerste al in 2009 was gebeurd. De betreffende cliŽnt had veel gezondheidsproblemen voor de ongelukken. Er is door de verzekeraar al in 2015 een voorstel tot afronding op tafel gelegd. Het heeft vervolgens nog bijna drie jaar geduurd voordat de cliŽnt inzag dat hij dat voorstel maar beter kon accepteren. Uiteindelijk is het toch nog gelukt om de cliŽnt met een goed gevoel 'afscheid' te laten nemen van dit langlopende, slepende dossier.
 10
Igna Hendriks 13-03-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Ik ben zeer vakkundig en menselijk geholpen door de mensen bij Ridder letselschade. Ik heb mij altijd ondersteun gevoeld.

De persoonlijke begeleiding is zeer vakkundig en menselijk. Ik zal een ieder aanraden (ik heb al mensen doorverwezen) om zich te laten begeleiden door Ridder Letselschade. Ik heb mij ieder moment van het lange proces gesteund gevoeld,

Pluspunten

*emotioneel goed ondersteund *informatie voorziening zeer goed *door inzet van de Ridder geen last gehad van de verzekeraar van de tegenpartij *alle informatie komt via de mail en is overzichtelijk *waar nodig vertaling van soms ingewikkelde advocaten taal, naar leesbaar Nederlands * telefonisch goed bereikbaar * zeer vakkundig, men weet goed wat wel en wat niet kan

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
9.5
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
9.0
Gwen 26-02-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Mijn ervaring was erg fijn

Pluspunten

Ik werd ten aller tijden op de hoogte gehouden per mail. De verzameling van gegevens ging erg snel.

Klantvriendelijkheid
8.5
Informatieverstrekking
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
0.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
9.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
 10
Anoniem 14-02-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

Goed gevoel

Mijn bijzondere waardering wil ik graag uiten voor Dhr. Huygen, die op een adequate manier mijn zaak behartigt heeft. Ik heb het als zeer prettig ervaren om met hem zaken te doen. Dat is niet alleen omdat ik gisteren de schadeclaim uitgekeerd heb gekregen, maar vooral om zijn betrokkenheid. Dat geeft in nare omstandigheden een goed gevoel.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het zich goed kunnen inleven in de situatie waarin een cliŽnt zich bevindt, is een belangrijke menselijke eigenschap die iedereen die bij ons werkt, moet bezitten. Gelukkig dat dat dan ook in de behandeling van het dossier en dus in de review, doorklinkt!
9.5
Leroy Geels 15-12-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Goed

Ze hebben mij goed geholpen dank jullie alle . Ben Zeer tevreden

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
9.5
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
9.5
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
9.5
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
 10
R. Hesselink 11-12-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Zeer goed

Ik zou Ridder Letselschade aan iedereen aanbevelen die professionele hulp nodig heeft bij letselschadezaken. Mijn ervaring met Ridder Letselschade is zeer goed.

Pluspunten

Dhr. Ridder is een zeer vriendelijk, betrokken en professioneel persoon. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
9.5
Afspraken nakomen
9.5
Bereikbaarheid
0.0
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
9.5
Kwaliteit
9.5
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Eigenlijk was dit dossier vrij snel afgerond. Dat kon ook, omdat iedereen van mening was dat een snelle regeling in het belang zou zijn van de cliŽnt. Door de verzekeraar, Achmea, ervan te overtuigen dat een snelle regeling ook in haar belang zou zijn, stemde men toe in een voor alle partijen bevredigende afronding.
9.0
van den Dungen 04-12-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

prima !!!!

Zeer duidlijk dat men goed kan vertalen wat er nu gezegd/geschreven is in de formele comunicatie tussen partijen was zeer prettig met u te werken !!!

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
8.0
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
7.0
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
7.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
Notice [8]: Undefined index: page
Error in bestand /home/klantervar/domains/klantervaringen.nl/public_html/modules/ratings/templates/company/template.companySingle.php op regel 750
123...1213
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Wachtwoord vergeten?
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden

Nieuw wachtwoord aanvragen