Ridder Letselschade Zeewolde klantervaringen

Advocatenkantoren 287  recensies

Klantervaring met Ridder Letselschade, Zeewolde

 10
Daryl 15-01-2021 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Ongeval defensie

Ongeval gehad bij defensie mr Ridder heeft me bij gestaan en ben zeer tevreden hoe mr en zijn team dat gedaan hebben, kon met alle vragen die me onduidelijk waren terecht en werd goed uigelegd, kreeg snel andwoorden als er wat was en duidelijk, ik raad als iemand wat heeft Ridderletselschade zeker aan.

Klantvriendelijkheid
9.5
Informatieverstrekking
 10
Inlevingsvermogen
9.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
8.5
Nikki Kolthof 12-01-2021 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Zeer prettige ervaring. Zeker toen de zaak werd overgenomen door mw. Malingre. Daarvoor was de communicatie wat slordig en duurde het soms erg lang.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
8.0
Inlevingsvermogen
8.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
7.5
Snelheid/Levertijd
6.5
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
8.5
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
8.5
Deel deze ervaring
9.0
H Sleegers 09-01-2021 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

goede communicatie en professionele hulp ontvangen, goede adviezen gekregen.gekregen

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Inlevingsvermogen
8.5
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
8.5
Snelheid/Levertijd
8.5
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
8.0
D Leering 04-01-2021 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Anders

Prima en professionele afwikkeling

Pluspunten

Heldere communicatie

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
8.0
Inlevingsvermogen
8.0
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
8.5
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
8.0
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Dit is een mooie review. Weliswaar geen 9 of 10, maar toch ruim voldoende. Ik ga er dan ook vanuit dat het een verkeerde keuze is om ons bedrijf niet aan te bevelen . . . . Dat kan ik niet meer wijzigen. Dat is dan gelijk een teken dat dit eerljke en objectieve reviews zijn.
9.5
Maarten Brokkaar 30-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Zeer goede ervaring. Professioneel en kundig geholpen zonder de menselijke kant uit het oog te verliezen.

Tjip heeft ons zeer goed geholpen bij onze letselschade zaak. Het was zeer fijn om ons niet druk te hoeven maken over de afwikkeling zodat we ons volledig op herstel konden richten. Afspraken waren vanaf het begin duidelijk en werden allemaal nagekomen. Zeer professioneel bedrijf met kundige mensen!

Pluspunten

Ervaring Afspraken helder Afspraken nakomen Persoonlijk contact

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Inlevingsvermogen
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
7.5
Mirjam 't Mannetje 29-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Professionele organisatie, goede en duidelijke communicatie, uitleg over procedures, pretting contact

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
8.0
Inlevingsvermogen
7.0
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
6.5
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
6.0
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
7.5
Totale klantervaring
7.5
Deel deze ervaring
6.5
Sandy Egbreghts-Uchtmann 29-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

Sinds zaak door Ilana Malingré in behandeling is genomen zeer positef

Vooraf aan de behandelname door Ilana Malingr helaas zeer frequente andere letselschade advocaat en delay in de vertegenwoordiging. Sinds zij de belangenbehartiger is geworden een positieve en proactieve aanpak.

Suggesties

Duidelijkere communicatie naar cliente bij wisseling van advocaat en wisseling zo veel mogelijk beperken.

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
5.0
Inlevingsvermogen
7.0
Afspraken nakomen
3.5
Bereikbaarheid
4.5
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
0.5
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
6.5
Professionaliteit medewerkers
7.0
Totale klantervaring
6.5
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Oei, dat zijn geen goede rapportcijfers, daar kun je niet mee thuiskomen. Daarom heb ik het dossier doorgenomen om te zien waar wij, als organisatie, steken hebben laten vallen. Afgezien van het wisselen van behandelaren, kan ik niet echt ontdekken waar het fout is gegaan. De eerdere behandelaren hebben Ridder Letselschade inmiddels allemaal verlaten en dat is niet voor niets. Zij hebben te weinig regie gevoerd in hun dossiers, hadden er geen plan bij. Ik zie niet dat dat in deze zaak ook zo is geweest, maar de beleving van onze cliënte is wel dat er afspraken niet zijn nagekomen en dat de snelheid van handelen volstrekt onvoldoende was. Wat dat laatste betreft, dat ligt vaak aan externe omstandigheden, zoals het niet verstrekken van medische informatie door de artsen, het niet reageren door verzekeraars, etc. Maar goed, hier moeten we lering uit trekken en dat zullen we ook zeker doen. Fijn dat Ilana Malingré er uiteindelijk zo'n voortvarende wending aan heeft kunnen geven met een heel goed resultaat aan het einde. Jammer dat dat niet in de cijfers tot uitdrukking is gebracht.
9.0
Janneke 27-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Goede ervaring

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
9.0
Inlevingsvermogen
 10
Afspraken nakomen
8.5
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
8.5
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
 10
Stephan Mulder 23-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Klantvriendelijk, meelevend, professioneel!

Ridder letselschade is een klantvriendelijk, meelevend, professioneel bedrijf, die ik een ieder aan kan raden. Staan voor je klaar en hebben overal een antwoord op. Ik kan nog genoeg over zeggen, maar ze krijgen gewoon een dikke 10!

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Inlevingsvermogen
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
8.5
J.Hop-Stilma 10-12-2020 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Na mijn ongeval heeft Ridder letselschade alles prima voor mij geregeld

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
8.5
Inlevingsvermogen
8.5
Afspraken nakomen
8.5
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
6.5
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
8.5
Deel deze ervaring
Notice [8]: Undefined index: page
Error in bestand /home/klantervar/domains/klantervaringen.nl/public_html/modules/ratings/templates/company/template.companySingle.php op regel 708
123...2829
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Wachtwoord vergeten?
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden

Nieuw wachtwoord aanvragen