Ridder Letselschade Zeewolde klantervaringen

Advocatenkantoren 135  recensies

Klantervaring met Ridder Letselschade, Zeewolde

8.0
Iris de balbiaan 18-06-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Uit de regio

Erg goed geholpen. Zal jullie zeker aanbevelen!

kon er altijd terecht met al mijn vragen wat erg prettig was. De deur stond altijd open

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
7.0
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
7.5
Snelheid/Levertijd
7.0
Kennis/Vakmanschap
8.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
8.0
Deel deze ervaring
9.0
Sandra Snijders 14-06-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Vriendelijke en professionele dienstverlening!

Dhr. Ridder heeft mij erg goed en professioneel bijgestaan. Er is in ieder gesprek altijd goed de tijd genomen en hij was altijd eerlijk en oprecht.

Pluspunten

Deskundig Betrouwbaar Klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
7.0
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
4.0
Müzeyyen Ulas-Arslan 11-06-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Internet

geen goede ervaring heeft veel te lang geduurd en elke keer een verschillende medewerker.

Klantvriendelijkheid
5.0
Informatieverstrekking
3.0
Afspraken nakomen
3.0
Bereikbaarheid
5.0
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
3.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
4.0
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Wow, een 4!! Dat is een slecht cijfer . . . Deze dame vindt dat er veel te veel behandelaren zijn geweest van haar dossier. Dat zijn er in de loop van bijna drie jaar, slechts twee geweest, aangevuld met een rekenkundige. Wij vinden dat persoonlijk dus wel wel meevallen. Dat het allemaal heel lang heeft geduurd (we scoren daar een 1 voor!!) ligt zeker niet aan ons, maar vooral aan de verzekeraar en aan de dame zelf. Ik zie vele verzoeken van ons aan haar om informatie te verstrekken en herinneringsbrieven. Maar wat nog het vreemdste is van alles, is de mail die wij op 11 juni van haar ontvingen bij de afsluiting van het dossier. Daarin schrijft zij: "ik wil Ridder letselschade hierbij erg bedanken voor zijn diensten." Begrijpt u het nog, wij niet. Maar goed, deze dame is helaas niet tevreden en dat betreuren wij zeer. De klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Wij zullen dan ook lering proberen te trekken uit deze zware onvoldoende!
9.5
Anoniem 30-05-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
0.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
 10
Mw. G.L. 30-05-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

.

Ik wil u zeggen dat ik zeer tevreden ben. En mijn dank is groot voor al uw ondersteuningen, die u en uw secretaresse mevrouw de Boer mij hadden aangeboden in die zware tijd. Nogmaals, hartelijk bedankt voor alles en het allerbeste.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Deze dame heeft een zware (frontale) aanrijding gelukkig overleefd en eigenlijk met relatief weinig letsel. Ridder Letselschade heeft haar ondersteund en ontzorgd en daardoor heeft zij de draad van haar leven weet kunnen oppakken! Fijn om te lezen dat zij onze zorg en hulp zo heeft gewaardeerd.
9.0
Ingrid Beekman 05-05-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Mijn ervaring met Ridderletselschade was zeer goed. Het is een betrouwbaar bedrijf.

Ik had een goede relatie met degene die mijn zaken behartigde (Eveline Ronkes). Zij was ervaringsdeskundig en dit kon ik ook merken in het contact naar mij toe. Dit was voor mij zeer prettig.

Pluspunten

Profesioneel Klantvriendelijk Betrouwbaar Vriendelijk

Suggesties

Het wat sneller handelen en oppakken van zaken zou wat beter kunnen.

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
7.5
Afspraken nakomen
7.5
Bereikbaarheid
7.5
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
6.0
Kennis/Vakmanschap
7.5
Kwaliteit
8.5
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
 10
Elke van Liempt 19-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Zeer tevreden

Pluspunten

Professioneel, zeer vriendelijk

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
9.0
Ritchi 12-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Heel tevreden

Heel tevreden

Pluspunten

Betrokken

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
9.0
Mw. J. K-P. 05-04-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

.

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
8.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
8.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
7.0
De heer C. E. 20-03-2018 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

.

Mocht het zo zijn dat ik weer juridische bijstand nodig heb, zou ik zeker Ridder Letselschade vragen mij bij te staan.

Pluspunten

Geen gedoe, vlot personeel, in mijn situatie past hen aanpak uitstekend.

Suggesties

Ga over op gekleurde vellen, neem mijn dossiertje, toch had ik alles door elkaar, telkens nazien of de volgorde oké was. Of een stempeltje op de hoek in kleur zou ook nog kunnen.

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
7.0
Afspraken nakomen
6.0
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
6.0
Snelheid/Levertijd
6.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
7.0
Deel deze ervaring
logo Ridder Letselschade
Reactie van Ridder Letselschade
Dit was een heel bijzondere zaak, waarin door twee advocatenkantoren tevergeefs is geprobeerd een eindregeling te bereiken. Het gaat over twee aanrijdingen waarvan de eerste al in 2009 was gebeurd. De betreffende clint had veel gezondheidsproblemen voor de ongelukken. Er is door de verzekeraar al in 2015 een voorstel tot afronding op tafel gelegd. Het heeft vervolgens nog bijna drie jaar geduurd voordat de clint inzag dat hij dat voorstel maar beter kon accepteren. Uiteindelijk is het toch nog gelukt om de clint met een goed gevoel 'afscheid' te laten nemen van dit langlopende, slepende dossier.
Notice [8]: Undefined index: page
Error in bestand /home/klantervar/domains/klantervaringen.nl/public_html/modules/ratings/templates/company/template.companySingle.php op regel 750
123...1314
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Wachtwoord vergeten?
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden

Nieuw wachtwoord aanvragen