Tanuki Japans Eetcafé Amstelveen klantervaringen

Restaurants 1  recensie

Klantervaring met Tanuki Japans Eetcafé, Amstelveen

3.0
30-11-2014 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Via kennissen

Niet zoals het hoort

Wanneer wij buiten de deur Japans gaan eten (Japans/Nederlands stel, beiden goed bekend met de Japanse keuken) gaan we in de regel naar een echte Japanner. Maar deze keer op suggestie van vrienden (ook een Japans/Nederlands stel) naar Tanuki gegaan. Wanneer de bediening geen Japans verstaat (en de bestelling daardoor dus ook niet in het Japans gedaan kan worden), zit het me al wat tegen (ook alleen al om de gedachte dat de vele klanten die de taal ook niet machtig zijn sluw in de waan worden gebracht met echte Japanners van doen te hebben), maar aangezien onze vrienden er in het verleden eens naar tevredenheid hadden gegeten (toen de zaak nog in handen was van de vorige - Japanse - eigenaresse?), gingen we er met goed vertrouwen naar toe. Het begon meteen al toen we Japans bier bestelden: Kirin. De flesjes werden geopend gebracht. (Bij het inschenken veel schuim.) Dit smaakte in de verste verte niet naar Kirin - veel te bitter. Een gesloten flesje laten komen, zelf opengemaakt (met een sleutel; een opener werd voor ons niet meegebracht) en geproefd: een heel verschil, veel zachter, zoals het hoort. (En opmerkelijk: nu ook veel minder schuim.) Toen we de manager hier op aanspraken, bleef hij er kalm onder en verklaarde dat het "een productiefout" van de brouwerij moest zijn geweest. Het personeel was zuinig met vriendelijkheid. De tatami-matten en kussentjes waren smoezelig. De gegrilde spiesjes waren goed. De sashimi was in ongelijke plakjes gesneden - geen ramp, maar wel slordig en dus niet zoals het hoort in de Japanse keuken. Het voornaamste kenmerk van Japans eten en zeker van sushi en sashimi is versheid: bereiden en meteen opdienen. Maar de sushi hier was duidelijk niet vers klaargemaakt: de rijst was droog; de nori was taai. De verschillende sashimi-soorten waren vrij smakeloos. De makreel gegrild in zout (saba shio-yake) was lekker (zonder graat?), maar de geraspte radijs die daar bij hoort (daikon oroshi) was een zurig vies, zo zeer dat de Japanse dames het hebben uitgespuugd. Dit was voor ons de laatste druppel: we zijn weggegaan en hebben daarna heerlijk gegeten in een Chinees restaurant niet ver daar vandaan. (Chinezen kunen heel goed koken, maar geen Japans.) Tot slot en eerlijk is eerlijk: tot onze verrassing was er een groepje Japanse gasten bij Tanuki dat het redelijk naar hun zin leek te hebben. Ook recencies van andere Japanners (in het Japans geschreven) zijn vrij negatief.

Pluspunten

De uitgang is goed te vinden.

Klantvriendelijkheid
4.0
Informatieverstrekking
3.0
Prijs
3.0
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
5.0
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
5.0
Kennis/Vakmanschap
1.0
Kwaliteit
1.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
3.0
Deel deze ervaring

Schrijf u direct in en claim uw bedrijf  

Onafhankelijke klantervaringen dragen bij aan het vertrouwen dat mensen hebben in uw bedrijf. Deze toename van vertrouwen in uw bedrijf zal leiden tot meer verkoop.

Bovendien geven beoordelingen van klanten u waardevolle informatie en tips zodat u nog beter in kunt spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Door middel van een eigen profielpagina en een handige promotielink is een recensie voor uw bedrijf zo geschreven. In de beheeromgeving kunt u zelf opgeven waar u wilt dat uw bedrijf op beoordeeld wordt. Zo weet u zeker dat u altijd relevante en specifieke beoordelingen ontvangt.

Benieuwd hoe u uw hoge beoordelingsscore inzichtelijk kan maken voor bestaande en nieuwe klanten? Dankzij de social media integratie kunt u heel eenvoudig beoordelingen delen op de verschillende social media kanalen. Ook ontvangt u een unieke widget op uw website waarmee de actuele beoordeling van uw bedrijf wordt getoond. Daarnaast draagt Klantervaringen Online bij aan een betere vindbaarheid in Google.

Wilt u uw bedrijf ook laten profiteren van de voordelen die Klantervaringen Online biedt? Claim dan eenvoudig uw bedrijf door onderstaande gegevens in te vullen.

Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden