9.0
Leon Polderman
23-02-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
goede begleiding van a tot z
Had in het begin een rechtsbijstand van DAS.
Dit was mij slecht bevallen en heb hierop Van der Toorn ingeschakeld in het begin liep alles stoef maar dat was het probleem van de tegenpartij. Ik had hier nog nooit mee te maken gehad dus had geen benul hoe lang zo proces zou duren en wanneer ik met mij letsel in een eind face zou komen. alles bij elkaar heeft het toch 2,5 jaar geduurd. of dit lang of kort is kan ik niet beoordelen. Verder heb ik u bedrijf als zeer professioneel ervaren. Mevrouw I Dijkman heeft mij in deze periode zeer kundig bijgestaan.
Pluspunten v.h. bedrijf
goede bereikbaarheid telefonisch.
vakkundig.
klantvriendelijkheid meedenkend.
Professionaliteit.
wat men zegt doen ze ook.
Suggesties
Had graag geweten hoe lang een gemiddeld traject zou lopen. al heb ik begrepen dat dit soms moelijk te bepalen is
Kennis en vakmanschap
9.0
Kwaliteit van het werk
9.0
Informatieverstrekking
9.0
De mate van meedenken
8.5
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
9.5
9.0
Verhoef
22-02-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Anders
die is heel positief
alles is netjes gegaan
Pluspunten v.h. bedrijf
Fijn kontakt gehad met goede uitleg over alles
Kennis en vakmanschap
9.0
Kwaliteit van het werk
9.0
Informatieverstrekking
9.0
De mate van meedenken
9.0
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
8.5
10
Monique Kregting
21-02-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Zoals te zien in het bovenstaaande ziet u dat ik zeer tevreden ben over uw bedrijf. Ik ben series genomen en heb me gehoord gevoeld. Mevrouw Janneke Louisse kan ik iedereen aanbevelen. Zeer accuraat en betrokken. Nogmaals mijn dank voor het fijne contact!
Pluspunten v.h. bedrijf
Zie bovenstaande. Prettig is, wanneer je contact opneemt, de secretaresse je direct te woord staat en zo nodig doorverbindt met de advocaat.
Korte lijntjes!
Kwaliteit van het werk
10
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit/uitstraling
10
7.5
K.S.beecham
09-02-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
goed
Alles was goed gegaan
Pluspunten v.h. bedrijf
Kennis en vakmanschap
5.5
Kwaliteit van het werk
6.5
Informatieverstrekking
5.5
De mate van meedenken
6.5
Snelheid van handelen
7.5
Professionaliteit/uitstraling
9.0
10
Eveline Smallegange
09-02-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Goed!
Geachte mevrouw haakman, beste Claudia,
Nogaals bedankt voor alle service, kennis, hulp en meedenken. Zelf heb ik total geen verstand van dit sort zaken en ik had me geen betere begeleiding kunnen wensen. Bedankt!
Vriendelijke groet Eveline
Pluspunten v.h. bedrijf
Duidelijke, fijne uitleg over de stappen die genomen worden. Alles gaat in overleg. Zijn er echt voor jou!
Kwaliteit van het werk
10
Informatieverstrekking
10
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
10
8.5
John van Santen
06-01-2016
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Alles perfect geregeld. Zeer tevreden.
Kennis en vakmanschap
7.5
Kwaliteit van het werk
8.5
Informatieverstrekking
7.5
De mate van meedenken
9.5
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
7.0
8.0
Aaron Verhoeven
11-08-2015
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Goede bedrijf met fijn contact
Het was prettig dat de hele sores van mijn letselschade door hen werd gedaan. Ik hoefde nergens zelf achteraan.
Pluspunten v.h. bedrijf
Snel, duidelijk, goed te bereiken en geen ingewikkeld gedoe. Ik was tevreden over het eindresultaat.
Kennis en vakmanschap
7.0
Kwaliteit van het werk
9.5
Informatieverstrekking
8.0
De mate van meedenken
9.0
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
8.5
10
Maaike de Boer
06-01-2015
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Mensenwerk goed begrepen
Mijn ervaring met het team bij van der Toorn is echt goed te noemen. Als slachtoffer kom je terecht in een wirwar van verzekeraars en belangen terwijl je vechten moet voor je recht en je slachtoffer voelt. Hier hebben ze het echt begrepen en staan ze zij aan zij met je. Geweldig gewoon. Ga zo door.
Kennis en vakmanschap
9.0
Kwaliteit van het werk
9.5
Informatieverstrekking
10
Snelheid van handelen
8.5
Professionaliteit/uitstraling
8.5
8.5
Hélène van der Meer
09-12-2014
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Ik heb me geen moment druk hoeven maken over een financiële vergoeding. Echt fijn.
Je bent altijd een beetje bang voor gedoe en conflicten. Maar dat was helemaal niet. Gewoon iemand die je op een een menselijke manier hielp.
Pluspunten v.h. bedrijf
Was voor mij gratis. Werd in eerste mail bevestigd, dus een hele geruststelling. Verder fijne mensen.
Kennis en vakmanschap
8.0
Kwaliteit van het werk
10
Informatieverstrekking
7.5
De mate van meedenken
8.0
Snelheid van handelen
9.0
Professionaliteit/uitstraling
8.0
9.0
Gert de Laan
27-11-2014
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Anders
Zeer kundig geholpen bij mijn whiplash
In januari werd ik slachtoffer van een aanrijding die niet mijn schuld was. Helaas ben ik toen whiplash patient geworden en moest ik minder gaan werken. Van der Toorn Personenschade heeft mij zeer discreet geholpen destijds. Binnen no time betaalde de verzekeraar van de tegenpartij mij een schadevergoeding.
Pluspunten v.h. bedrijf
Zeer discreet en punctueel.
Kennis en vakmanschap
8.5
Kwaliteit van het werk
10
Informatieverstrekking
8.0
De mate van meedenken
8.0
Professionaliteit/uitstraling
8.0