0.5
Anoniem
10-12-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Uit de regio
Zeer slechte ervaring gehad met dit bedrijf, zie hieronder uitgebreider.
Zeer slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Zij hebben de ontstopping/lekkage in de woning niet verholpen. Sterker nog; de ontstoppingsveer is in de afvoer blijven zitten tijdens hun werk. Het advies van Mitchel Wessels was om de muur in de woning af te breken zodat de veer eruit kon (?!). Gelukkig ging mijn aannemer daar niet in mee. Mitchel Wessels probeerde mij ook nog op te laten draaien voor de kosten van de veer, terwijl ik niets kapot heb gemaakt. Dat is volstrekt onredelijk! Een ander bedrijf heeft het probleem wel naar behoren opgelost, zonder muren af te breken met het risico dat de veer er niet in zou zitten. De veer bleek gewoon op het dakterras terecht te zijn gekomen. Ze gaan heel onzorgvuldig te werk. Hij bleef maar aandringen dat ik de kosten van de veer moest betalen. Toen ik aangaf dat het onredelijk is om de kosten van de veer aan mij toe te rekenen was zijn reactie dat hun veer uit de muur gehaald moest worden (!). Dat is wraakzucht. Ik moest ook de rekening van het bezoek van de medewerker betalen, terwijl het probleem van de verstopping niet was opgelost. Zij hebben mij juist met mogelijke schade opgezadeld. Het gaat Mitchel Wessels enkel om geld. Hij toonde ook totaal geen empathie voor de ontstane situatie. Ondanks dat zijn medewerker had gezegd dat ik niet de kosten van de veer hoefde te betalen nam hij contact met mij op over de veer. Toen ik hem aangaf dat dit al met zijn medewerker had afgesloten en ik als feedback meegaf dat ik niet tevreden was met hoe zij dit hebben aangepakt, werd hij heel naar en dwingend. Hij gaf aan dat ik aan het tetteren was. Toen ik het nare gesprek niet meer wilde voortzetten vanwege de bejegening gaf hij aan dat ik onbeschoft was. Ik vind hem intimiderend overkomen.
Pas op. De informatie op hun website is onjuist en misleidend voor (potentiële) klanten. Zij geven het volgende aan “Voor alle ontstopping hebben wij een passende oplossing. Zelfs voor de moeilijkste problemen zijn wij voorzien van camera inspectie. Op deze manier kan elke verstopping worden ontstopt.” En ook “Het kleinschalige bedrijf in hartje Almelo heeft maar één ding hoog in het vaandel: klanttevredenheid. U heeft een probleem, en wij verhelpen het. Mocht u na dat wij langs zijn geweest binnen twee weken opnieuw problemen ervaren met uw riolering? Dan helpen wij u kosteloos nogmaals. Dat is service waar wij voor staan!” Dit klopt dus niet. Zonder enig onderzoek werd gezegd dat de muur opengebroken moest worden met alle gevolgen van dien. Zij hebben het probleem van de ontstopping niet verholpen en ik moest de kosten betalen. Het bedrijf biedt geen enkele service, is geen betrouwbare partij en is niet klantvriendelijk!
Suggesties
Betere service en klantvriendelijkheid verlenen. Zorgvuldigheid in acht nemen. Handelen in overeenstemming met toezegging en informatie op website.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
1.0