Klantervaringen Online maakt het mogelijk om de waardering die klanten uitspreken over uw bedrijf openbaar te maken en te delen met bestaande en potentiële nieuwe klanten.
iPhone 7 met zowel WiFi als Audiochip defect. Bovendien zat er een defect in het moederbord. Het heeft enige tijd gekost, maar ze hebben het wel kunnen repareren. Ik had de telefoon eerst ter reparatie aangeboden bij een lokaal bedrijf, maar die kregen het niet voor elkaar. Tevens fijn dat je altijd snel en vriendelijk te woord wordt gestaan.
Vakkennis en service
Super goed geholpen! Een reparatie die bij andere repair shops niet alleen een stuk duurder zou zijn, maar waarbij ik mijn telefoon ook zeker een week kwijt zou zijn. Nu voor een betere prijs mijn telefoon slechts twee dagen kwijt geweest, en dat was incl het opsturen! Ze overtreffen hiermee de verwachting door hem binnen 1 werkdag al te maken en hebben extra moeite gedaan om hem die dag ook meteen weer retour te sturen. Fijne, vriendelijke en open communicatie. De volgende keer ga ik hier ZEKER meteen weer naartoe. En als je dus niet in de buurt woont, de service dat je je telefoon op kunt sturen werkt TOP!
Verzendservice, snelheid, service, vriendelijkheid en prijs
Behalve snelle schermreparatie, ook nieuwe Iphone 11pro via daar gekocht. Dag later Binnen en uitgebreide uitleg gekregen en alles overgezet. Ook abonnement via daar kunnen regelen....
Service, veelzijdig, snel
Klantervaringen Online maakt het mogelijk om de waardering die klanten uitspreken over uw bedrijf openbaar te maken en te delen met bestaande en potentiële nieuwe klanten.
Onafhankelijke klantervaringen dragen bij aan het vertrouwen dat mensen hebben in uw bedrijf. Deze toename van vertrouwen in uw bedrijf zal leiden tot meer verkoop.
Bovendien geven beoordelingen van klanten u waardevolle informatie en tips zodat u nog beter in kunt spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Door middel van een eigen profielpagina en een handige promotielink is een recensie voor uw bedrijf zo geschreven. In de beheeromgeving kunt u zelf opgeven waar u wilt dat uw bedrijf op beoordeeld wordt. Zo weet u zeker dat u altijd relevante en specifieke beoordelingen ontvangt.
Benieuwd hoe u uw hoge beoordelingsscore inzichtelijk kan maken voor bestaande en nieuwe klanten? Dankzij de social media integratie kunt u heel eenvoudig beoordelingen delen op de verschillende social media kanalen. Ook ontvangt u een unieke widget op uw website waarmee de actuele beoordeling van uw bedrijf wordt getoond. Daarnaast draagt Klantervaringen Online bij aan een betere vindbaarheid in Google.
Wilt u uw bedrijf ook laten profiteren van de voordelen die Klantervaringen Online biedt? Claim dan eenvoudig uw bedrijf door onderstaande gegevens in te vullen.