GHIELEN touringcarbedrijf Beringe klantervaringen

Reisbureaus 2  recensies

Klantervaring met GHIELEN touringcarbedrijf, Beringe

5.5
H. Engelen 07-01-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Uit de regio

slechte zitplaatsen Mecc Andre Rieu Kerstconcert

Hoewel vooraf gevraagd naar de kwaliteit van de zitplaatsen en het tevreden stellende antwoord, kwam er niets van terecht. De tickets met de plaatsen worden pas op heenreis verstrekt en dan weet je nog onvoldoende. Terplaatse bleek dat we met z'n vieren helemaal achteraan van de zitplaatsen op vloerhoogte zaten en we nog niet de helft meekregen wat zich afspeelde vooraan. Gezichten nauwelijks herkenbaar, geen schaatsers gezien en nauwelijks blazers opgesteld gezien. Zaten in het midden, dus zijkanten waren ook moeilijk zichtbaar. Kortom de sfeer speelt zich verder naar voren af maar waar wij zaten hebben we er niets van meegekregen. Als je dat van tevoren weet kies je daar misschien desondanks voor, wij zouden de tickets dan niet hebben genomen. Volgende keer reserveren we rechtstreeks zodat we met de juiste verwachtingen gaan. Jammer dat de gevraagde informatie vooraf niet geheel juist was en ons een ander beeld gaf.

Pluspunten

reserveringsprocedure, snelheid en reis was verder best goed.

Suggesties

Geef goede c.q. duidelijke informatie gevraagd en ongevraagd (website)! Zitplaatsen zijn essentieel voor de verwachting en beleving.

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
3.0
Prijs
5.0
Afspraken nakomen
3.0
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
7.5
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
3.0
Professionaliteit medewerkers
7.0
Totale klantervaring
5.5
Deel deze ervaring
 10
Hansvdlangenberg@hotmail.com 31-10-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Eerste keer een bus reis gemaakt.prima bevallen

Reis met gielen gemaakt naar praag 11-10 tot en met 15-10 zeer goed en lianne onze chauffeuse deet precies wat je van een goed chauffer verwacht een dikke tien.en onze gids in praag was ook zeer goed enduidelijk nederlands

Pluspunten

Niks om aan te merken.hotel,onbijt zeer goed en netjes

Suggesties

Jammer dat er een keuze was om het afscheidsdiner wel of niet te doen.van de 21 mensen waren een paar bij die dat niet wilden(moeten ze ook zelf bepalen) en de rest wel.bij de reis in begrepen heb je geen scheven gezichten.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
 10
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring

Schrijf u direct in en claim uw bedrijf  

Onafhankelijke klantervaringen dragen bij aan het vertrouwen dat mensen hebben in uw bedrijf. Deze toename van vertrouwen in uw bedrijf zal leiden tot meer verkoop.

Bovendien geven beoordelingen van klanten u waardevolle informatie en tips zodat u nog beter in kunt spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Door middel van een eigen profielpagina en een handige promotielink is een recensie voor uw bedrijf zo geschreven. In de beheeromgeving kunt u zelf opgeven waar u wilt dat uw bedrijf op beoordeeld wordt. Zo weet u zeker dat u altijd relevante en specifieke beoordelingen ontvangt.

Benieuwd hoe u uw hoge beoordelingsscore inzichtelijk kan maken voor bestaande en nieuwe klanten? Dankzij de social media integratie kunt u heel eenvoudig beoordelingen delen op de verschillende social media kanalen. Ook ontvangt u een unieke widget op uw website waarmee de actuele beoordeling van uw bedrijf wordt getoond. Daarnaast draagt Klantervaringen Online bij aan een betere vindbaarheid in Google.

Wilt u uw bedrijf ook laten profiteren van de voordelen die Klantervaringen Online biedt? Claim dan eenvoudig uw bedrijf door onderstaande gegevens in te vullen.

Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden