1.0
Maria
29-07-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Via kennissen
Eradus uit Delft rekent 120 euro voorrijkosten voor een klant in Delft, terwijl de monteur met de fiets kwam. Schandalig, wat een oplichters!
Mijn tante van 96 jaar is opgelicht door Eradus zonwering. Voor reparatie van een zonwering rekenden zij 120 euro starttarief (lees voorrijkosten) terwijl de monteur met de fiets kwam. Schandalig!
Informatieverstrekking
1.0
Professionaliteit medewerkers
0.5
1.0
Chris Fun
18-04-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Heb daar begin augustus 2023 Luxaflex werveltjes besteld en na een paar weken nog altijd niet ontvangen. Heb gemaild, geen reaktie ontvangen. Een herinnering gestuurd, wederom geen reaktie!
Vervolgens zeker tot driemaal toe gebeld. Moeilijk bereikbaar en toen ik eenmaal een medewerker aan de lijn had werd mij verteld dat mijn bestelling net de deur uit was. Na nog eens een week gewacht te hebben, weer gebeld. Ze lagen klaar om verzonden te worden, zou nog dezelfde dag op de post gaan werd mij verzekerd (door de eigenaresse?). Na een paar dagen weer gebeld, werd niet opgenomen. Ik heb het opgegeven. Het is nu april 2024 en ik berust erin dat ik naar mijn bestelling kan fluiten. Klantvriendelijkheid en service werkelijk belabberd en minder dan nul sterren waard. Kan het geen oplichting noemen maar het is zeker complete onverschilligheid en geen aanrader. Mij zien ze als klant nooit meer.
Suggesties
Neem je klanten SERIEUS!!!
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
1.0
Terwiel
23-03-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Slecht bedrijf niet kopen
Paar simpele steuntjes besteld duurt al 1,5 week mailen geen reactie bellen nemen niet op
Zeer slechte service
Informatieverstrekking
1.0
Professionaliteit medewerkers
0.5
0.5
Jeroen Drupsteen
03-02-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Pas 4 dagen na bestelling verzonden.
Als klant moest ik informatie inwinnen. Na 3 dagen heb ik gemaild. Na 4 dagen eindelijk verzonden, op vrijdag! Dus Dpd bezorgd het na het weekend pas. Dus 7 dagen, na bestelling hoop ik mijn product te ontvangen. Nog niet eerder meegemaakt,na een online aankoop. Zeer slecht! Had van het weekend aan de klus gewild. Als je op dinsdag iets besteld, mag je er toch vanuit gaan, dat jeje product dan hebt.
Pluspunten
Suggesties
Verstuur eerder, bijvoorbeeld na een dag? En informeer jullie klanten over staat. Maar 4 dagen na een online bestelling kan echt niet meer.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
1.0
Laura kauderer
07-04-2023
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
zit al een week te wachten op een telefoontje van dit bedrijf
dit bedrijf gebeld voor markiezen te plaatsen bij de winkel in Delft . nu een week verder en totaal niets vernomen . Zeer slechte service . ik ga niet zelf nog een keer bellen . !!!!!!
Informatieverstrekking
1.0
Professionaliteit medewerkers
1.0