Juwelier De Slag Ureterp klantervaringen

Juweliers 3  recensies

Klantervaring met Juwelier De Slag, Ureterp

3.5
Sjoukje 12-06-2024 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Uit de regio

Te weinig betalen voor oud goud

Een afspraak gemaakt voor laten taxeren van oude sieraden. We hadden uiteraard gedegen vooronderzoek gedaan naar de koers van goud verkoop. Sieraden werden mee naar achteren genomen en de werknemer kwam terug met een bedrag op een papiertje.. niks geen transparantie, heel onprofessioneel.. Voor ons was de keuze heel makkelijk..dit is niet het bedrijf waar je je oude goud naar toe brengt. Op naar Feddema in Drachten. Zij gaven uitleg, waren volledig transparant tijdens de taxatie en gaven €180,00 meer voor precies de zelfde sieraden. De Slag adverteert heel veel in de media dat ze een inlevering zijn voor goud en zilver maar ik zou niemand dit adres aanraden om je oude goud in te leveren

Klantvriendelijkheid
4.5
Informatieverstrekking
2.0
Prijs
1.0
Afspraken nakomen
3.0
Bereikbaarheid
7.0
Communicatie
3.5
Snelheid/Levertijd
1.0
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
1.0
Professionaliteit medewerkers
2.5
Totale klantervaring
3.5
Deel deze ervaring
9.0
Straatsma 09-06-2024 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

Prima service

Ter gelegenheid van ons 20-jarig huwelijk nieuwe ringen besteld. Bij het ophalen van de ringen werd de nog vergeten inscriptie mooi gegraveerd. Maar… de ringen bleken thuis een maatje te groot. Dus weer terug met deze mededeling. Zonder morren (wél verbaasd) hebben ze nieuwe ringen besteld in de juiste maat. Een week later opgehaald. Zonder extra kosten. Kortom: TOP!!! Prima service.

Klantvriendelijkheid
8.5
Informatieverstrekking
8.0
Prijs
9.5
Afspraken nakomen
9.5
Bereikbaarheid
9.5
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.5
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
4.0
Astrid van de Wolfshaar 11-03-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Uit de regio

Te weinig en ook foute info over inbreng goud en het bestellen van grotere maat ring

Er werd maar 1 bedrag benoemd voor het goud wat we inbrachten terwijl ze blijkbaar korting geven wanneer je er daar wat voor terug koopt. Wij (4 zussen) bestelden 4 identieke ringen in ruil voor het ingebrachte goud van onze moeder We moesten €50,00 bijleggen omdat mijn ring 1,5 maat groter moest. ( volgens de medewerkster had ik dikke knobbels door artrose.....rare en foute diagnose wat ze beter achterwege kunnen laten lijkt me ). Bij het ophalen blijken alle 4 de ringen te groot te zijn en wanneer we dan over het extra ingebracht goud twv €50,00 beginnen blijkt dat alle ringen gewoon een vaste identieke prijs hebben. Raar, er was eerst zelfs sprake van €75,00 extra. We krijgen daarvoor €50,00 aan cadeaubonnen welke we bij de betaling van de ringen in willen leveren. Dat bleek niet de bedoeling te zijn, was voor een volgende besteding. Voor ons was allang duidelijk dat er geen volgende keer zou komen, we mistten alle 4 het vertrouwen. Uiteindelijk ging men daar verder ook niet over in discussie met me maar gaf me wel het gevoel dat ik erg lastig was terwijl volgens mij daar de fout lag. Uiteindelijk kom ik voor de 4de keer bij de Slag omdat we ook 4 armbandjes hadden laten rijgen. Omdat er al zo veel mis was gegaan werden de kosteloos voor ons geregen op elastiek. Bleek ook weer te groot te zijn en werd mij een toblerone overhandigd voor het feit dat het weer niet okay was. Al met al een nare smet op het afscheid nemen van spullen van onze moeder. Een stukje wat zo ontzettend belangrijk voor ons was om ook dat goed af te sluiten.

Pluspunten

Ruime keuze en mooi opgezet.

Suggesties

Meer duidelijkheid over waarde inbreng oude sieraden Sommige personeelsleden mogen echt wel vriendelijker reageren.

Klantvriendelijkheid
4.0
Informatieverstrekking
2.5
Prijs
3.0
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
3.0
Snelheid/Levertijd
3.0
Kennis/Vakmanschap
5.0
Kwaliteit
8.0
Professionaliteit medewerkers
3.0
Totale klantervaring
4.0
Deel deze ervaring

Schrijf u direct in en claim uw bedrijf  

Onafhankelijke klantervaringen dragen bij aan het vertrouwen dat mensen hebben in uw bedrijf. Deze toename van vertrouwen in uw bedrijf zal leiden tot meer verkoop.

Bovendien geven beoordelingen van klanten u waardevolle informatie en tips zodat u nog beter in kunt spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Door middel van een eigen profielpagina en een handige promotielink is een recensie voor uw bedrijf zo geschreven. In de beheeromgeving kunt u zelf opgeven waar u wilt dat uw bedrijf op beoordeeld wordt. Zo weet u zeker dat u altijd relevante en specifieke beoordelingen ontvangt.

Benieuwd hoe u uw hoge beoordelingsscore inzichtelijk kan maken voor bestaande en nieuwe klanten? Dankzij de social media integratie kunt u heel eenvoudig beoordelingen delen op de verschillende social media kanalen. Ook ontvangt u een unieke widget op uw website waarmee de actuele beoordeling van uw bedrijf wordt getoond. Daarnaast draagt Klantervaringen Online bij aan een betere vindbaarheid in Google.

Wilt u uw bedrijf ook laten profiteren van de voordelen die Klantervaringen Online biedt? Claim dan eenvoudig uw bedrijf door onderstaande gegevens in te vullen.

Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden