Dierenkliniek de Eenhoorn Asten klantervaringen

Dierenartsen 3  recensies

Klantervaring met Dierenkliniek de Eenhoorn, Asten

9.0
Yvonne Kolen- Siau 30-03-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

Dit is wat je noemt een echte dierenarts !

Voorheen zijn we aktijd naar een heke dure dierenarts gegaan, waarbij ik het gevoel had dat geld op de eerste plaats stond dan pas de hond,ik werd al meerde malen door mensen verwezen naar de eenhoorn, heel veel positieve reacties, maar we bleven bij ons eigen DA totdat mijn hond een kruisband operatie moest ondergaan en het kostenplaatje. Te horen kreeg. Ik kwam een kennis tegen en vertelde over mijn hond, ze zegt, ga naar de eenhoorn en vraag naar Eric, hij kan je hond helpen en iedereen is daar vriendelijk, zo gezegd zo gedaan, toen stonden we bij Eric, luisterde naar het verhaal , beetje voelen gelijk fotoos gemaakt. Het gevoel was goed heel goed zelfs. Saartje inmiddels door Eric geopereerd en het is zo goed gegaan, zo blij hiermee, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en lief, Dank voor jullie goede zorgen en de vakkundigheid en het vertrouwen!

Pluspunten

Goede zorg, de behulpzaamheid Prijzen scheelt met ander DA , gevoel dat ze er voor de dieren zijn

Suggesties

Jullie zijn goed in wat jullie doen, top!

Klantvriendelijkheid
8.0
Informatieverstrekking
8.0
Prijs
8.0
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.0
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
2.0
Maikel 10-02-2025 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Via kennissen

Door fouten in de nazorg van een ingreep hebben wij onze hond vroegtijdig moeten laten inslapen. Na ruim 4 jaar juridisch procederen is de fout eindelijk erkend.

Door fouten van de dierenarts hebben we onze hond vroegtijdig in moeten laten slapen. Zo’n 8,5 jaar geleden was het noodzakelijk dat onze hond een knieoperatie onderging i.v.m. een gescheurde knieband. Helaas is hij hier nooit volledig van hersteld, wat maakt dat we onze hond door gevolgcomplicaties vroegtijdig hebben moeten laten inslapen. De nazorg en beoordeling van de operatie achteraf waren onvolledig en er werden onjuiste diagnoses gesteld. Fouten kunnen gemaakt worden, maar de betrokken dierenarts, toonde geen emotie en bleef ontkennen een fout gemaakt te hebben. Na 4 jaar en 3 maanden juridisch procederen heeft de veterinaire tuchtcommissie in den Haag ons (gedeeltelijk) in het gelijkgesteld. Er zijn in de nazorg meerdere fouten gemaakt, waardoor er een officiële waarschuwing gegeven is aan de betrokken dierenarts. Verder was de conclusie dat de documentatie van DAP de Eenhoorn in zijn algeheel ondermaats was, daar deze veelal subjectief was en niet concreet/beschrijvend. Al met al heeft onze hond door de fouten en complicaties sinds zijn 2de levensjaar niet meer kunnen spelen met andere honden, los kunnen lopen, apporteren etc. Daarnaast heeft hij nog 4 andere knieoperaties (bij het UMC Utrecht) moeten ondergaan om de gemaakte schade te herstellen. Zijn levenskwaliteit is door bovenstaande zeer beperkt geweest. Uiteindelijk hebben wij hem door complicaties voortvloeiend uit deze oorspronkelijke operatie in moeten laten slapen op 8-jarige leeftijd. Let op: Deze praktijk werkt met wisselende dierenartsen, waardoor uw huisdier geen vaste behandelaar heeft. Dit maakt hen afhankelijk van goede verslaglegging, welke door de tuchtcommissie als subjectief en onvolledig werd aangeduid. Dit maakt de zorg rondom uw huisdier foutgevoelig. Onze tip; Vraag altijd naar de verslaglegging van de dierenarts naar aanleiding van uw bezoek. Hun verslag is uw enige juridische bewijs bij eventuele conflicten.

Klantvriendelijkheid
0.5
Informatieverstrekking
1.0
Prijs
6.0
Afspraken nakomen
1.0
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
0.5
Snelheid/Levertijd
5.0
Kennis/Vakmanschap
3.0
Kwaliteit
0.5
Professionaliteit medewerkers
1.0
Totale klantervaring
2.0
Deel deze ervaring
 10
Erik 25-03-2023 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Bijzonder goede ervaringen met deze dierenarts. Ook na het overlijden van ons huisdier belde de arts nog na om sterkte te wensen. Daarna volgde nog een kaart van het gehele team. Bijzonder attent en prettig contact!!!

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
9.5
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring

Schrijf u direct in en claim uw bedrijf  

Onafhankelijke klantervaringen dragen bij aan het vertrouwen dat mensen hebben in uw bedrijf. Deze toename van vertrouwen in uw bedrijf zal leiden tot meer verkoop.

Bovendien geven beoordelingen van klanten u waardevolle informatie en tips zodat u nog beter in kunt spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Door middel van een eigen profielpagina en een handige promotielink is een recensie voor uw bedrijf zo geschreven. In de beheeromgeving kunt u zelf opgeven waar u wilt dat uw bedrijf op beoordeeld wordt. Zo weet u zeker dat u altijd relevante en specifieke beoordelingen ontvangt.

Benieuwd hoe u uw hoge beoordelingsscore inzichtelijk kan maken voor bestaande en nieuwe klanten? Dankzij de social media integratie kunt u heel eenvoudig beoordelingen delen op de verschillende social media kanalen. Ook ontvangt u een unieke widget op uw website waarmee de actuele beoordeling van uw bedrijf wordt getoond. Daarnaast draagt Klantervaringen Online bij aan een betere vindbaarheid in Google.

Wilt u uw bedrijf ook laten profiteren van de voordelen die Klantervaringen Online biedt? Claim dan eenvoudig uw bedrijf door onderstaande gegevens in te vullen.

Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden