1.5
Janny van den Berg
11-04-2025
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Anders
Slecht in afspraken maken, niet eerlijk en geeft meer gewerkte uren op op de rekening
(Geen titel)
Ïk doe hier mijn verhaal in het kort samengevat.
En is het nog lang verhaal.
Ik ben niet iemand die snel een slechte revieuw schrijft,
Maar nu wil ik toch mensen inlichten om er goed over na te denken om met dit bedrijf in zee te gaan! Niet zo zeer omdat hij zijn werk niet goed kan maar wel om zijn communicatie, niet eerlijk zijn en het allerbelangrijkste zijn rekening.!!
Iets wat hij zou komen doen in 1x om 16,00 uur.
werd in 4 dagen, van ene dag ½uur tot 1½uur per dag.
Hij zou dan ff langs komen om op te nemen wat hij nodig had.
Die dag zat ik te wachten en belde hem, oeps was me vergeten!
De dag van plaatsen, kwam hij alleen kitten en volgende dag dan buis plaatsen.
Buis volgens hem niet geleverd. Nieuwe afspraak maken, na 3x gevraagd te hebben of die tijd goed was kreeg ik dan eindelijk antwoord, hij was verhinderd en kwam een medewerker.
Verkeerde pijp besteld, dus na bellen met Cor zei Cor... doe dan maar de vloer is er toch wat gedaan. Spullen moesten nog komen want had hij niet bij zich dus wachten op purschuim, vervolgens kwam Cor die brengen maar was niet nodig hadden alleen cement nodig, ook niet bij zich dus moesten weer terug naar de zaak. Pijp had hij gede-monteerd en in een half uur was het vloertje gefixt. Op me rekening stond echter 2½ uur werk.
Omdat dus de verkeerde buis was besteld en die medewerker dus alles weer kon de-monteren moest ik dat betalen!!
Week erop kon het stukje buis er tussen geplaatst worden,
Kwan half3 en begon 3 uur met werken ( gaf hem een bakkie en bleef even praten over waar ze geweest waren met een feestavond) vervolgens netjes gemaakt door die medewerker en half vijf klaar. Ik zei tegen hem, zo nou 1,5 uur over gedaan... netjes hoor. Kreeg vervolgens rekening van die dag 3 uur!!
Totaal waren er dus 4 uur gewerkt en kreeg de rek. van 10,5 arbeidsuren.
Om in het kort te zeggen zijn we nader tot elkaar gekomen maar in het voordeel van Cor!!
Was het er toch nog niet echt mee eens ondanks dat ik had gezegd om van je af te zijn ga ik maar akkoord. Want camerabeelden liegen niet over uren. Stuurde ik toch nog even appje..... om de rek toch nog lager te maken. dat appje zag hij als een dreigement. Ik zag het als een KANS voor hem om deze slechte rivieuw niet te krijgen! Ik had dan nog steeds meer betaald aan uren dan dat er gewerkt was!!
Mensen wees gewaarschuwd als je toch met hem in zee gaat.
Zijn communicatie, afspraken nakomen, maar vooral zijn rekening met berekende uren!!
Hou de tijd in de gaten en schrijf het op! Zelfs zijn materialen gooit hij 3x over de kop met rekenen... toevallig weet ik waar die buis besteld is en hoeveel die kosten.
Ik ben altijd van mening dat iedereen mag verdienen wat hem toekomt, en snap dat je meer rekent aan materiaal. Maar wel eerlijk.... en dat is hij niet!!
Denk goed na of je je klus uit handen wil geven aan dit bedrijf!!
Pluspunten
Medewerker Kohan is oké. Weet wat hij doet
Informatieverstrekking
2.5
Professionaliteit medewerkers
4.0
Reactie van Timmer- en Aannemersbedrijf Cor Luijbregts
Ik doe hier mijn verhaal in het kort samengevat. En is het nog lang verhaal. Ik ben niet iemand die snel een slechte revieuw schrijft, Maar nu wil ik toch mensen inlichten om er goed over na te denken om met dit bedrijf in zee te gaan! Niet zo zeer omdat hij zijn werk niet goed kan maar wel om zijn communicatie, niet eerlijk zijn en het allerbelangrijkste zijn rekening.!! Iets wat hij zou komen doen in 1x om 16,00 uur. werd in 4 dagen, van ene dag ½uur werk tot andere dag 1½;uur per dag. Hij zou dan ff langs komen om op te nemen wat hij nodig had. Die dag zat ik te wachten en belde hem, oeps was me vergeten! De dag van plaatsen, kwam hij alleen kitten en volgende dag dan buis plaatsen. Buis volgens hem niet geleverd. Nieuwe afspraak maken, na 3x gevraagd te hebben of die tijd goed was kreeg ik dan eindelijk antwoord, hij was verhinderd en kwam een medewerker. Verkeerde pijp besteld, dus na bellen met Cor zei Cor... doe dan maar de vloer is er toch wat gedaan. Spullen moesten nog komen want had hij niet bij zich dus wachten op purschuim, vervolgens kwam Cor die brengen maar was niet nodig hadden alleen cement nodig, ook niet bij zich dus moesten weer terug naar de zaak. Pijp had hij gede-monteerd en in een half uur was het vloertje gefixt. Op me rekening stond echter 2½ uur werk. Omdat dus de verkeerde buis was besteld en die medewerker dus alles weer kon de-monteren moest ik dat betalen!! Week erop kon het stukje buis er tussen geplaatst worden, Kwan half3 en begon 3 uur met werken ( gaf hem een bakkie en bleef even praten over waar ze geweest waren met een feestavond) vervolgens netjes gemaakt door die medewerker en half vijf klaar. Ik zei tegen hem, zo nou 1,5 uur over gedaan... netjes hoor. Kreeg vervolgens rekening van die dag 3 uur!! Totaal waren er dus 4 uur gewerkt en kreeg de rek. van 10,5 arbeidsuren. Om in het kort te zeggen zijn we nader tot elkaar gekomen maar in het voordeel van Cor!! Was het er toch nog niet echt mee eens ondanks dat ik had gezegd om van je af te zijn ga ik maar akkoord. Want camerabeelden liegen niet over uren. Stuurde ik toch nog even appje..... om de rek toch nog lager te maken. dat appje zag hij als een dreigement. Ik zag het als een KANS voor hem om deze slechte rivieuw niet te krijgen! Ik had dan nog steeds meer betaald aan uren dan dat er gewerkt was!! Mensen wees gewaarschuwd als je toch met hem in zee gaat. Zijn communicatie, afspraken nakomen, maar vooral zijn rekening met berekende uren!! Hou de tijd in de gaten en schrijf het op! Zelfs zijn materialen gooit hij 3x over de kop met rekenen... toevallig weet ik waar die buis besteld is en hoeveel die kosten. Ik ben altijd van mening dat iedereen mag verdienen wat hem toekomt, en snap dat je meer rekent aan materiaal. Maar wel eerlijk.... en dat is hij niet!! Denk goed na of je je klus uit handen wil geven aan dit bedrijf!!