0.5
C Chan
03-04-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Verborgen kosten en onprofessioneel praktijkhoudster Studentis Amsterdam Centrum
Ontzettend slechte ervaring gehad met de praktijkhoudster. Via de mail heb ik het kostenplaatje gekregen (2 weken terug) om tanden te bleken. Vervolgens kom ik daar en liggen de kosten hoger dan verwacht. Praktijkhoudster gaf aan dat dit een foutje was van de receptionist. Ik moest dus meteen in die ochtend beslissen of ik het wel zou doen of niet (het verkeerd opgeven van de totale prijs werd in een keer mijn probleem). Nou prima. Uiteindelijk toch die bleekbehandeling genomen en toen ik in de spiegel keek waren mijn tanden nog steeds geel (zelfde kleur als normaal). Vervolgens geeft ze aan dat ik over een half jaar terug kan komen zodat het nog witter gebleekt kan worden (oplichting?). Dit vond ik vreemd. Het lijkt mij dat de tanden in één keer een stuk witter zijn en niet hetzelfde kleur. Ik zag geen verschil. Bij het afrekenen bleek de factuur nog hoger te liggen dan verwacht. Ik had daar vragen over aan de balie. Praktijkhoudster kwam vervolgens naar buiten en was blijkbaar met de verkeerde been uit bed gestapt. Ze begon een hele discussie en schreeuwde tegen me waar andere klanten bij waren. Zeer onprofessioneel. Ze vond dat dit duidelijk genoeg gecommuniceerd was. Ze bleef maar door tetteren. Uiteindelijk wilde ik betalen, zodat de discussie zou stoppen, maar betalen hoefde van haar niet meer. Blijkbaar erkent ze dat ze een slechte behandeling heeft gegeven, want waarom geef je dan gratis een behandeling weg. Thuis aangekomen zijn mijn tanden nog steeds geel. Ze verkopen zichzelf als een ''goedkope tandartspraktijk'', maar uiteindelijk ben je veel duurder uit waar ze niet over communiceren. Ik kom zeker niet terug! Ik ben echt even in shock, zoiets nog nooit meegemaakt! Denk goed na of je hier wilt komen. Als je ontwetend bent zullen ze allerlei extra behandelingen (kosten) aansmeren die helemaal niet nodig zijn. Via Independer kwam ik erachter dat er geen kwaliteitstoetsing heeft plaatsgevonden bij deze tandartspraktijk. Het verklaard waarom ik zo'n slechte ervaring heb gehad met deze praktijk. *Update 2-04-2024: ze heeft alsnog de factuur gestuurd via post, omdat ik mijn review niet heb verwijderd. Ik heb hierover een dreigmail ontvangen (zie Google Review). Achteraf had ik gelijk over de €26,00 die ze nog in rekening wilde brengen (en waar ik vragen over had bij de balie). Ik moet nu dus €300,00 betalen ipv €326,00. Er is ook geen contact met me opgenomen over de klacht die ik heb. Ik heb besloten om de factuur te betalen ondanks de slechte behandeling. Ik heb liever dat ik €300,00 kwijt ben ipv dat ik deze review verwijder. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop (straks verpest ze mijn gebit). Tijdens de bleekbehandeling kreeg ik geen vaseline op mijn lippen noch werd mijn tandvlees beschermd (via TikTok gekeken hoe de tandarts de tanden bleekt en ze heeft veel stappen nagelaten met als resultaat dat mijn tanden hetzelfde zijn). Ik kreeg wel wat bloedingen bij mijn tandvlees omdat er geen bescherming was terwijl het felle licht in mijn mond scheen. De praktijkhoudster is niet voor rede vatbaar en heb spijt dat ik daar ben geweest. Ik hoop dat je blij bent met je €300,00. Heb je toch wat verdiend door niets te doen. Ik heb besloten om het hierbij te laten, maar wel met mijn ervaring hoe ik door jullie ben bejegend.
Pluspunten
Makkelijk te bereiken in het centrum
Suggesties
Praktijkhoudster is niet geschikt om deze praktijk te runnen. Er dient een kwaliteitscontrole opgevoerd te worden. Wat ik heb ervaren kan echt niet!
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
0.5
C Chan
03-04-2024
Beveelt dit bedrijf aan:
Nee
De klant kent ons van:
Internet
Verborgen kosten en onprofessioneel praktijkhoudster
Ontzettend slechte ervaring gehad met de praktijkhoudster. Via de mail heb ik het kostenplaatje gekregen (2 weken terug) om tanden te bleken. Vervolgens kom ik daar en liggen de kosten hoger dan verwacht. Praktijkhoudster gaf aan dat dit een foutje was van de receptionist. Ik moest dus meteen in die ochtend beslissen of ik het wel zou doen of niet (het verkeerd opgeven van de totale prijs werd in een keer mijn probleem).
Nou prima. Uiteindelijk toch die bleekbehandeling genomen en toen ik in de spiegel keek waren mijn tanden nog steeds geel (zelfde kleur als normaal). Vervolgens geeft ze aan dat ik over een half jaar terug kan komen zodat het nog witter gebleekt kan worden (oplichting?). Dit vond ik vreemd. Het lijkt mij dat de tanden in één keer een stuk witter zijn en niet hetzelfde kleur. Ik zag geen verschil. Bij het afrekenen bleek de factuur nog hoger te liggen dan verwacht. Ik had daar vragen over aan de balie. Praktijkhoudster kwam vervolgens naar buiten en was blijkbaar met de verkeerde been uit bed gestapt. Ze begon een hele discussie en schreeuwde tegen me waar andere klanten bij waren. Zeer onprofessioneel. Ze vond dat dit duidelijk genoeg gecommuniceerd was. Ze bleef maar door tetteren. Uiteindelijk wilde ik betalen, zodat de discussie zou stoppen, maar betalen hoefde van haar niet meer. Blijkbaar erkent ze dat ze een slechte behandeling heeft gegeven, want waarom geef je dan gratis een behandeling weg. Thuis aangekomen zijn mijn tanden nog steeds geel. Ze verkopen zichzelf als een ''goedkope tandartspraktijk'', maar uiteindelijk ben je veel duurder uit waar ze niet over communiceren. Ik kom zeker niet terug! Ik ben echt even in shock, zoiets nog nooit meegemaakt! Denk goed na of je hier wilt komen. Als je ontwetend bent zullen ze allerlei extra behandelingen (kosten) aansmeren die helemaal niet nodig zijn.
Via Independer kwam ik erachter dat er geen kwaliteitstoetsing heeft plaatsgevonden bij deze tandartspraktijk. Het verklaard waarom ik zo'n slechte ervaring heb gehad met deze praktijk.
*Update 2-04-2024: ze heeft alsnog de factuur gestuurd via post, omdat ik mijn review niet heb verwijderd. Ik heb hierover een dreigmail ontvangen (zie Google Review). Achteraf had ik gelijk over de €26,00 die ze nog in rekening wilde brengen (en waar ik vragen over had bij de balie). Ik moet nu dus €300,00 betalen ipv €326,00.
Er is ook geen contact met me opgenomen over de klacht die ik heb. Ik heb besloten om de factuur te betalen ondanks de slechte behandeling. Ik heb liever dat ik €300,00 kwijt ben ipv dat ik deze review verwijder. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop (straks verpest ze mijn gebit). Tijdens de bleekbehandeling kreeg ik geen vaseline op mijn lippen noch werd mijn tandvlees beschermd (via TikTok gekeken hoe de tandarts de tanden bleekt en ze heeft veel stappen nagelaten met als resultaat dat mijn tanden hetzelfde zijn). Ik kreeg wel wat bloedingen bij mijn tandvlees omdat er geen bescherming was terwijl het felle licht in mijn mond scheen. De praktijkhoudster is niet voor rede vatbaar en heb spijt dat ik daar ben geweest. Ik hoop dat je blij bent met je €300,00. Heb je toch wat verdiend door niets te doen. Ik heb besloten om het hierbij te laten, maar wel met mijn ervaring hoe ik door jullie ben bejegend.
Pluspunten
Suggesties
Praktijkhoudster nodig op cursus klantvriendelijkheid en communicatie (niet schreeuwen en vooral niet waar anderen bij zijn). Je aan de voorschriften houden als tandarts. Professionele zorg verlenen waartoe je verplicht bent.
Informatieverstrekking
0.5
Professionaliteit medewerkers
0.5
10
Lisa Peetoom
28-01-2022
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Hele fijne praktijk!
Tijdens mijn eerste controle een goede uitleg gekregen voor mijn benodigde behandelingen. Vriendelijk personeel!
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
10
Truus
17-02-2021
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Uitsluitend prima ervaringen tot dusverre
Plezierige medewerkers, vakkundige behandeling. Ideale wijze van afspraken maken.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
8.0
Silke
16-06-2020
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
klantvriendelijk
Informatieverstrekking
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
8.5
kees gerritsen
02-03-2020
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Top team levert kwaliteit, ruim aandacht voor de client,prettige behandel omgeving
Informatieverstrekking
8.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
10
Cansu Delikaya
14-02-2020
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Ik ben erg vriendelijk en proffesioneel
Informatieverstrekking
8.5
Professionaliteit medewerkers
10
10
Sara Nguyen
05-09-2019
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Internet
Kwalitatief goed, en kritische tandartsen aanwezig
Studentist is mijn derde tandartsenpraktijk die ik heb mogen ervaren. De eerste was niet zo vriendelijk tijdens de behandelingen, de tweede tandartsenpraktijk was niet zo praktisch. Dus ik kwam zelfverzekerd bij Studentist aan bij de halfjaarlijkse controle. Bleek ik meerdere gaatjes te hebben, en moest ik volgens Studentist ook een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Daar schrok ik uiteraard van, en ik was ook sceptisch over hun oordeel. Vervolgens ben ik naar een andere tandartsenpraktijk gegaan, en heb ik mijn gebit nogmaals laten controleren. Ook zij kwamen op hetzelfde oordeel uit: meerdere gaatjes, en de wortelkanaalbehandeling moest zo snel mogelijk worden gedaan.
Uiteindelijk heb ik de gaatjes, wortelkanaalbehandeling én tandsteen laten verwijderen bij de Studentist. Allen pijnloos, snel en goed opgelost. Door Studentist ben ik minder bang geworden voor de tandarts. Dus ik raad zeker Studentist Utrecht aan.
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
10
Marije
29-08-2019
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
Erg prettige tandarts, zeer tevreden.
Erg prettig om naar Studentist te gaan. Je kan erg snel bij ze terecht en ze werken professioneel. Ben erg tevreden met het resultaat!
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10
10
kirsten
05-02-2019
Beveelt dit bedrijf aan:
Ja
De klant kent ons van:
Via kennissen
snel, vriendelijk, adequaat!
Pluspunten
hele leuke mondhygienist Bart!!!
Informatieverstrekking
10
Professionaliteit medewerkers
10