Shabu Shabu Rembrandtplein Amsterdam klantervaringen

Restaurants 17  recensies

Klantervaring met Shabu Shabu Rembrandtplein Amsterdam

7.0
Dan Voerman 25-09-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Top

De service was ontzettend goed. Het is ook heel handig dat je kan bestellen via de ipad. Persoonlijk ben ik een grote sushi fan dus was het erg fijn om te zien dat er zoveel keus was om van te kiezen, en de warme gerechten waren ook erg lekker. Het restaurant is makkelijk bereikbaar en de service was erg goed. Wij komen zeker terug!

Klantvriendelijkheid
7.0
Informatieverstrekking
8.0
Prijs
6.5
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.0
Communicatie
8.0
Snelheid/Levertijd
8.5
Kennis/Vakmanschap
7.5
Kwaliteit
6.5
Professionaliteit medewerkers
7.5
Totale klantervaring
7.0
Deel deze ervaring
8.0
Aziz Alman 20-05-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Tijdschriften / kranten

Heel lekker eten hier.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Prijs
9.5
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.5
Kennis/Vakmanschap
8.5
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
8.0
Deel deze ervaring
9.0
Herman 15-02-2017 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Lekker gedineerd

Vorige week met vrienden bij Shabu Shabu gegeten, het eten was erg lekker en goed bereid. Het idee om een iPad te gebruiken als een menukaart en bestel wijze is geniaal. Dit geeft aan dat dit bedrijf zeker bezig is met de toekomst. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Pluspunten

Lekker eten, goede ideëen

Klantvriendelijkheid
9.5
Informatieverstrekking
9.0
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
9.5
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
8.5
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
8.5
Rudolf West 01-11-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Uit de regio

Handig systeem met meerdere locaties

Ik vind het systeem met de iPads van Shabu Shabu echt top helaas wordt dit handige systeem te veel misbruikt, Zo zijn er genoeg mensen die bergen met eten bestellen en dit niet opeten erg onbeschoft. Wel zorgt dit ervoor dat ik niet in de rij hoef te staan voor mijn eten en gewoon rustig kan bestellen. Het eten is top en het personeel is zeer vriendelijk. Wat veel mensen niet weten is dat er meerdere filialen zijn in Amsterdam, dit zorgt ervoor dat iedereen makkelijk naar het restaurant kan komen. Ik kom hier graag nog eens terug.

Pluspunten

Handig iPad systeem Meerdere filialen

Klantvriendelijkheid
8.5
Informatieverstrekking
8.0
Prijs
7.5
Afspraken nakomen
8.0
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
8.5
Snelheid/Levertijd
8.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
8.5
Professionaliteit medewerkers
8.5
Totale klantervaring
8.5
Deel deze ervaring
9.0
Harry Velzeboer 28-08-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Anders

Positief verrast

Ik had bij Shabu Shabu een beetje een vooroordeel dat het te groots zou zijn. Maar door de leuke inrichting van het restaurant wordt het restaurant toch lekker knus. Dit doen ze met name door de Japanse orchideeën en de bambootakken die de boel een beetje afschermen. Daarnaast was het eten gewoon erg goed. Je kon bestellen wat je wilt, op voorwaarde dat je netjes je eten opeet (waar ik het volledig mee eens ben). Dit voorkomt het onnodig weggooien van voedsel. Uiteindelijk heel tevreden met mijn avondje uit met mijn vrouw.

Pluspunten

Shabu Shabu heeft mij het tegendeel bewezen

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.0
Prijs
9.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.0
Kennis/Vakmanschap
9.0
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.0
Deel deze ervaring
6.0
Santiago 08-06-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Internet

Disappointed

Your service has degraded. I was so amazed & satisfied the first time I ate in your restaurant but it seemed my expectations have changed as your service has changed. Last time my friends had experience drops of sauces & hot drinks from 1 of your employees & recently I was there to celebrate my daughter's birthday witj friends we had to pay 25.50 extra though the money has been returned to us yet such things could have been avoided (with simple mathematics). I've noticed that you make bigger sushis than other Japanese restaurants...(make smaller pls easy to eat & swallow)

Suggesties

Make your sushis smaller pls

Klantvriendelijkheid
6.0
Informatieverstrekking
6.0
Prijs
6.0
Afspraken nakomen
6.0
Bereikbaarheid
6.0
Communicatie
5.0
Snelheid/Levertijd
7.0
Kennis/Vakmanschap
6.0
Kwaliteit
6.0
Professionaliteit medewerkers
7.0
Totale klantervaring
6.0
Deel deze ervaring
2.0
Romana Tak 14-04-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Nee
De klant kent ons van: Via kennissen

vervelende ervaring

Helaas hebben wij afgelopen donderdag een vervelende ervaring gehad bij het eten bij Shabu Shabu rembrandtplein. Wij kwamen binnen en werden begeleidt naar ons tafeltje. Vervolgens kregen wij alleen de ipad in ons handen geduwd en mochten we het verder zelf uitzoeken. Er werd dus niet gevraagd of we bekend waren met het concept (dit waren wij niet). Nou is dat nog geen probleem, want een beetje op de ipad klikken en je komt er wel. Wij wisten dus alleen niks over het ijsbuffet en hoe dat werkte. Verder was het eten goed. Alleen kregen wij twee keer het verkeerde geserveerd en kon de serveerster ons ook niet vertellen wat we hadden gekregen. Ze liet eten vallen, maar deed alsof ze het niet zag. Pas later toen wij zeiden dat er twee stukjes sushi lagen ipv drie, zei ze dat de derde was gevallen (uiteindelijk ook geen derde stukje gekregen). Helaas ook nog een glas drinken omgevallen tijdens het neerzetten op onze tafel, dit kan gebeuren en we kregen ook netjes excuus van deze serveerster. De rest van de serveersters vonden we niet heel klantvriendelijk (eigen fouten niet bekennen, chagrijnig kijken). Wij drukte op de ipad om iets te vragen en kregen opeens de rekening op onze tafel, terwijl wij nog niet klaar waren. Helaas allemaal kleine fouten, die het uiteten gaan voor ons hebben verpest.

Pluspunten

Goede sushi, grote porsies

Klantvriendelijkheid
2.0
Informatieverstrekking
2.0
Prijs
4.0
Afspraken nakomen
6.0
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
4.0
Snelheid/Levertijd
7.0
Kennis/Vakmanschap
2.0
Kwaliteit
4.0
Professionaliteit medewerkers
1.0
Totale klantervaring
2.0
Deel deze ervaring
 10
Eric 07-04-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Uit de regio

Lekker!

Klantvriendelijkheid
 10
Informatieverstrekking
 10
Prijs
 10
Afspraken nakomen
 10
Bereikbaarheid
 10
Communicatie
 10
Snelheid/Levertijd
 10
Kennis/Vakmanschap
 10
Kwaliteit
 10
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
 10
Deel deze ervaring
9.5
Jorg van Poorten 31-01-2016 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Uit de regio

Sushibar

Gistermiddag lekker genoten van de sushibar. Deze keer dus niet all you can eat, maar à la carte. We hoefden gelukkig niet te parkeren, dus dat scheelde ons al zo’n 10 euro. Het leuke van ’s middags eten bij Shabu Shabu is dat er alleen sushi gegeten kan worden. Gewoon lekker rustig en gezellig een borreltje en een hapje erbij. Top!

Pluspunten

Lekkere sushi, lekker rustig

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
9.5
Prijs
8.5
Afspraken nakomen
9.5
Bereikbaarheid
8.5
Communicatie
9.0
Snelheid/Levertijd
9.5
Kennis/Vakmanschap
9.5
Kwaliteit
9.0
Professionaliteit medewerkers
 10
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
9.5
Familie Lussink 23-11-2015 Beveelt dit bedrijf aan: Ja
De klant kent ons van: Via kennissen

Laaiend enthousiast

Shabu Shabu zit op een centraal gelegen plek midden in het Amsterdamse centrum. Het restaurant is mooi ingericht en is daarnaast ook nog eens erg ruim opgezet. Ook de toiletten zijn groot en tevens ontzettend schoon, wat voor onze familie erg belangrijk is in een restaurant. Dit zegt volgens ons namelijk wat over de algehele hygiëne van een zaak. Over de kwaliteit van het eten ben ik meer dan lovend, aangezien de gerechten vers bereid waren, in goede proporties geserveerd werden en ook nog eens op goede temperatuur waren. Dit heb ik bij andere sushi restaurants weleens anders meegemaakt. Daarnaast stonden de gerechten redelijk vlot op tafel en dat ondanks de ontzettende drukte. Hieruit kan ik opmaken dat het personeel erg hard werkt, zowel de keuken als de bedienende medewerkers. Ze werken niet alleen hard, maar ook erg goed. Ik ben laaiend enthousiast over de kwaliteit van het eten en de service van de medewerkers.

Pluspunten

Dessertbuffet is erg uiteenlopend: ze hebben namelijk niet alleen ijs, maar ook taart, mousse, snoep etc.

Klantvriendelijkheid
9.0
Informatieverstrekking
8.0
Prijs
8.0
Afspraken nakomen
9.0
Bereikbaarheid
9.0
Communicatie
9.5
Snelheid/Levertijd
9.5
Kennis/Vakmanschap
8.5
Kwaliteit
9.5
Professionaliteit medewerkers
9.0
Totale klantervaring
9.5
Deel deze ervaring
Notice [8]: Undefined index: page
Error in bestand /home/klantervar/domains/klantervaringen.nl/public_html/modules/ratings/templates/company/template.companySingle.php op regel 750
12
Inloggen Registreren

Inloggen voor consumenten

Wachtwoord vergeten?

Nieuw? Registreer nu als consument!

Inloggen Registreren

Inloggen voor bedrijven

Wachtwoord vergeten?
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om uw bedrijf aan te melden

Nieuw wachtwoord aanvragen